לקראת השנה האזרחית החדשה מציעה טיב טעם יינות מבעבעים מארגנטינה ואוסטרליה

יקב בנרוק סטיישן בדרום אוסטרליה הנחשב כיום לאחד הייקבים המובילים ביבשת, מפורסם בעולם כולו לא רק בזכות היינות המיוצרים בו, אלה גם בזכות פעילותו הענפה לשימור הטבע והסביבה

לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה, רשת טיב טעם מציעה יינות מבעבעים חדשים בייבוא בלעדי של הרשת לישראל. היינות מיובאים מיקבים מובילים בארגנטינה ואוסטרליה ,ומוצעים בכל סניפי הרשת של טיב טעם:

השמורה שיראז מבעבע, יקב בנרוק סטיישן, אוסטרליה
Banrock Station, Australia The Reserve Sparkling

יין זה, ביבוא בלעדי של טיב טעם מיוצר מענבי שיראז בארומה חזקה של פירות יער משלים . צבעו של היין אדום עמוק והוא מיוצר בשיטת שמפנואז. היין מאופיין בטעם רך ועגול, עם מאפיינים חזקים של שזיף כהה, פירות יער לסוגיהם ועץ אלון במתיקות מעודנת הודות לרמת חמיצות מאוזנת וסיומת ארוכה של טאנינים רכים.
יקב בנרוק סטיישן בדרום אוסטרליה הנחשב כיום לאחד הייקבים המובילים ביבשת, מפורסם בעולם כולו לא רק בזכות היינות המיוצרים בו, אלה גם בזכות פעילותו הענפה לשימור הטבע והסביבה. מאז 1988, היקב תורם באופן קבוע דולר אחד על כל מכירת בקבוק יין של היקב לפרויקטים בתוך ומחוץ אוסטרליה, למען איכות הסביבה ולשימור בעל חיים הנמצאים בסכנת הכחדה. ועד כה נתרמו למעלה מ-2 מיליון דולר.
היין מתאים להגשה כאפריטיף, ויכול ללוות מאכלי בשר,טלה, עוף ופירות ים.
מחיר: 140 שקל.

מבעבע חצי יבש, יקב סנטה אנה- מנדוזה, ארגנטינה
Demi Sec, Santa Ana, Mendoza, Argentina

היין עשוי מענבים לבנים שרדונה (60%) ושנין בלאן (40%), ומיוצר בשיטת שרמנט. צבעו צהוב-ירוק מבריק, והוא ומאופיין בארומה חזקה של אננס ותפוחים, עם מאפיינים קלים של שמרים המעניקים ארומה של לחם קלוי. היין מאופיין בסיומת מתקתקה ורעננה.
יקב סנטה אנה הממוקם במחוז מנדוזה, נחשב ליקב מספר 1 בארגנטינה. הכרמים של סנטה אנה גדלים גבוה בהרי האנדים ונהנים מהשקיה טבעית של הפשרת שלגים וחשיפה אופטימיאלית לקרני השמש, ובהתאם לכך נותנים יבול ענבים איכותי המצטיין בחמיצות מאוזנת ורמות סוכר טובות במיוחד. מרבית היבול של היקב נבצר ידנית ועל כן הפגיעה בשלמות הענב הנה מזערית.
היין מתאים להגשה כאפריטיף, ומתאים במיוחד למאכלי צדפות, סושי וקינוחים המבוססים על פירות.
מחיר: 60 שקל.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר