לקראת ט"ו באב עם דיזנהויז יוניתורס: חמישה יעדים רומנטיים מסביב לעולם

חג האהבה (ט"ו באב המתקיים ב- 9.8.06) מתקרב ואין כמו לחגוג אותו בחופשה רומנטית. חברת התיירות דיזנהויז יוניתורס מביאה לפניכם את 5 האתרים הרומנטיים בעולם, לקראת חג האהבה ולכל אירוע רומנטי אחר

חג האהבה (ט"ו באב המתקיים ב- 9.8.06) מתקרב ואין כמו לחגוג אותו בחופשה רומנטית. חברת התיירות דיזנהויז יוניתורס מביאה לפניכם את 5 האתרים הרומנטיים בעולם, לקראת חג האהבה ולכל אירוע רומנטי אחר:

1. פריז:
פריז ללא ספק מדורגת ראשונה ברשימת היעדים הרומנטיים בעולם- אם זה בגלל בתי הקפה, המסעדות, היינות המשובחים, מלונות הבוטיק, האורות הרומנטיים ובעיקר האווירה- כל אלה הופכים אותה לעיר האולטימטיבית לכל מי שמחפש חוויה רומנטית אמיתית שנעים לחזור אליה כל פעם מחדש…
חבילה לדוגמא:
טיסה + 3 לילות במלון 3* החל מ- 669 $ לאדם בחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר.


2. טוסקנה
בטוסקנה הרומנטיקה כלולה במחיר. נוף כפרי קסום שופע בגבעות ובשטחים פתוחים, השפה האיטלקית, המוסיקה והאומנות,כמו גם, המטבח העשיר והיינות המובחרים. אזור זה מתאים יותר למי מכם שמחפש לשלב חווית בילוי כפרית לצד טיול בערים רוויות אומנות וסטייל.
על מנת להפוך את הביקור בטוסקנה לחוויה רומנטית מושלמת מומלץ לשכור רכב ולטייל באגמים ובכרמים הפרוסים באזור ובלילה ללון באחת הווילות שהפכו לטרנד לוהט.
חבילה לדוגמא:
טיסה + 6 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר בוילה מהמאה ה-16 בעמק הקיאנטי קלאסי שבקרבת פירנצה. הוילה כוללת בריכת שחייה עם משטחי שיזוף ומרתף יינות + רכב לשבוע : החל מ- 799 יורו לאדם בחדר זוגי.


3. רשת מלונות PARADORES – חוויה ייחודית בספרד
גם ספרד ידועה באופייה הרומנטי, על אזוריה השונים, כאשר הבולטת ביניהם היא הלינה באחד ממלונות רשת "פאראדורס" המציעים חוויית לינה במבנים ייחודיים דוגמת טירות, מבצרים, מנזרים ומבנים בעלי נוף ייחודי ומרשים, שהפכו למלונות.
ברחבי ספרד פזורים כ-100 מלונות שונים וייחודיים של רשת זו, בהם נחשפים האורחים גם למגוון ולעושר הגסטרונומי הספרדי. רשת הפאראדורים עושה מאמצים רבים על מנת להחיות ולשמר את המטבח המסורתי של כל אחד מהאזורים בספרד ובנוסף מוצעים באתריה גם מגוון רחב של פעילויות הכוללות: היסטוריה, אומנות, פעילויות ספורט הקשורות בטבע וכמובן גן עדן שליו להירגע ממתחי היום.
חבילה לדוגמא: טיסת שכר לברצלונה + 4 לילות במלון 4* PARADOR DE VIC – החל מ- 949 $ לאדם בחדר זוגי.
המלון ממוקם כ-60 ק"מ מברצלונה והוא מעוצב באווירה קטלונית אותנטית עם גינות מטופחות, בריכת שחייה ומסעדה ביתית המגישה מטעמים אותנטיים וייחודיים לאזור.

4 . האיים המלדיביים
הרחק מכל ההתרחשויות ובאווירה טרופית לחלוטין ניתן למצוא את האיים המלדביים השוכנים בחלקו הצפוני של האוקיינוס ההודי. המלדיביים מציעים חוויה רומנטית בלתי נשכחת, בדיוק כמו שניתן לדמיין בחלומות. בשרשרת האיים מגוון בתי מלון מפוארים ומפנקים במיוחד, טבולים בנופים קסומים ומאפשרים חופשה רומנטית, מחדשת ומרגיעה.
חבילה לדוגמא: טיסה + 6 לילות במלון המפואר "סאן איילנד" בדרגת 5* על בסיס חצי פנסיון, העברות משדה התעופה לאי וחזרה בסירה ולילה נוסף בעיר מהלה החל מ- 2,078 $ לאדם בחדר זוגי.

5. האי מאוריציוס
גן עדן טרופי הממוקם בצדה המזרחי של יבשת אפריקה מאופיין בהשפעה בריטית וצרפתית בהתאם לכך ניתן למצוא בו מלונות מפוארים, מסעדות יוקרתיות ושירותי תיור נוחים. אין ספק כי זהו אחד היעדים המומלצים ביותר לבלות חופשה רומנטית, קסומה ושקטה על חוף ציורי ויחד עם זאת לשלב גם את האזורים הנרחבים שבתוך האי ואת מגוון התרבויות בעיר הבירה, פור לואי.
חבילה לדוגמא: טיסה + 5 לילות במלון 5* על בסיס חצי פנסיון. החל מ- $ 2,395 לאדם בחדר זוגי.


מרכז הזמנות דיזנהויז יוניתורס:
1-700-701-134 או 2288* מכל טלפון
www.d-u.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר