לראשונה ביריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2010: Face2Face, מערכת מפגשים חדשנית לאנשי תעשיית התיירות

Face2Face היא מערכת מפגשים אינטרנטית חדשנית ובחינם לאנשי התעשייה המעוניינים ליצור קשרים עסקיים עם משתתפים אחרים ביריד התיירות, במטרה לסייע לחזק ולהגדיל את מאגר הקשרים העסקיים בין אנשי הענף ולחשוף בפניהם יעדים, שירותים והזדמנויות עסקיות חדשנות

לראשונה ביריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2010, מעמידים מארגני היריד לרשות אנשי תעשיית התיירות מערכת תיאום מפגשים מתקדמת לימי היריד.

Face2Face היא מערכת מפגשים אינטרנטית חדשנית ובחינם לאנשי התעשייה המעוניינים ליצור קשרים עסקיים עם משתתפים אחרים ביריד התיירות, במטרה לסייע לחזק ולהגדיל את מאגר הקשרים העסקיים בין אנשי הענף ולחשוף בפניהם יעדים, שירותים והזדמנויות עסקיות חדשנות.

המערכת קלה לשימוש ופשוטה לתפעול כדוגמת facebook , לאחר שהמשתתף נרשם, הוא יכול לדפדף ברשימת המשתתפים אשר מעוניינים ליצור קשרים עסקיים, וליזום קשר באמצעות בקשה לפגישה או באמצעות כתיבת הודעות פנימיות כשלטובת ההתמצאות ביריד הפרוש על כ5000 מ"ר יציבו המארגנים ארבע נקודות פגישה מאירות עיניים ברחבי היריד.
המארגנים יותירו את המערכת פתוחה לשימוש גם לאחר היריד לטובת פגישות המשך ולאירועים הבאים.
ההרשמה למערכת באתר: http://www.ortra.com/imtm2010/face2face.htm
יריד התיירות יתקיים בתאריכים 9-10 בפברואר בגני התערוכה בתל-אביב ויהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום החל משעה 15:00.

אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של המגזין Israel Travel News ומיזמי IMTM, אומר: "מערכת Face2Face נותנת פתרונות למפגשים מסודרים ונוחים בין עמיתים שאינם מכירים זה את זה, ומבטיחה שאנשי ענף התיירות יוכלו למצוא איש את רעהו בקלות בתוך היריד הגדול והגדוש במבקרים. זו הדרך הטובה ביותר לייעל את הזמן של המבקרים ולהבטיח את אפקטיביות היריד עבורם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר