לראשונה בישראל – משרד התיירות מעודד את תיירות הפנים באמצעות סוכני נסיעות הפנים

בעקבות יוזמתו של אבי זיו, יו"ר איגוד סוכני תיירות הפנים בישראל, אישר מנכ"ל משרד התיירות מיזם משותף, ראשון מסוגו בישראל, לעידוד תיירות הפנים באמצעות סוכני תיירות הפנים

בעקבות יוזמתו של אבי זיו, יו"ר איגוד סוכני תיירות הפנים בישראל, אישר מנכ"ל משרד התיירות מיזם משותף, ראשון מסוגו בישראל, לעידוד תיירות הפנים באמצעות סוכני תיירות הפנים.

המיזם, המשולב עם המיתוג החדש של משרד התיירות, עלה בערב שמחת תורה כקמפיין פרסומי בעיתונות ובאינטרנט, ושותפים לו ששת סוכני תיירות הפנים המובילים: צבר, ישראייר,קל נופש , איסתא, הדקה ה-90 וגוליבר.

תקציב הקמפיין כ-500,000 שקל, וימשך עד סוף חודש נובמבר 2005, המהווה תקופה חלשה יחסית בתחום תיירות הפנים.

המודעות הינן בעלות אופי תדמיתי, ומתמקדות ביתרונות הזמנת החופשה בישראל באמצעות סוכני הנסיעות וסוכני תיירות פנים.
הבאנר הפרסומי באינטרנט מוביל לאתר נחיתה ממנו ניתן יהיה להקליק לאתרי תיירות הפנים של הסוכנים.

"אנו שותפים לקריאת משרד התיירות 'לבוא לחפוש' בישראל (סיסמת המיתוג הכללי)" – אומר אבי זיו – "ושמחים כי לראשונה מכיר המשרד בחשיבות הגדולה של סוכני התיירות בעידוד, בשיווק ובמכירה של מוצרי תיירות הפנים".

כ-70 אחוז מסך המכירות בתיירות הפנים בישראל של תעשיית התיירות מבוצעים באמצעות סוכני התיירות, המתמחים בתיירות פנים ומכניסים למעגל עבודת התיירות בנוסף למלונות גם אורחנים וצימרים,

אתרי תיירות ואטרקציות, טיסות פנים, אוטובוסים והסעות, מורי דרך, מסעדות ועוד ובכך דואגים גם לפרנסת אלפי משפחות בתעשייה חשובה זו .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר