לראשונה בכנסייה בלטרון: אחר-הצהרים של חגיגת יין ומוסיקה

הקונצרט הראשון שיפתח את חודש אוגוסט יהיה של יצירות אירופאיות מהמאה ה- 18 – תזמורת הפסטיבלים הירושלמית תנגן והסופראן מריה יופה תשיר. הקונצרט השני יתקיים ב- 22/8 – ובו יתחבר האנסמבל למוסיקה לאטינו אמריקאית לזמרי שמיניית ווקאל לביצוע המיסה קריאולה של רמירז

לראשונה בכנסייה בלטרון: אחר-הצהרים של חגיגת יין ומוסיקה, בעקבות שיתוף פעולה בין הנזירים בלטרון לבין מפיקה ישראלית, בקיום פעילות משותפת המשלבת טעימות של יין המנזר עם קונצרט בכנסייה במועד שאינו חג נוצרי.

"רק אחרי עשור בו ערכנו קונצרטים באולם של המנזר, החליטו הנזירים לקיים קונצרטים בכנסייה שבמתחם, היא הכנסייה בה הם מתפללים", מספרת לנה באידק, מנהלת "פניני המוסיקה", גוף המקיים קונצרטים ומופעי מוסיקה באתרים ייחודיים. "במשך שנתיים קיימנו קונצרטים ליטורגיים בלבד בחגים שלהם: חג המולד ופסחא, ולאור ההצלחה החלטנו לקיים שני קונצרטים בכנסייה גם בחודש אוגוסט".

הקונצרט הראשון יתקיים ב- 22/8 – ובו יתחבר האנסמבל למוסיקה לאטינו אמריקאית לזמרי שמיניית ווקאל לביצוע המיסה קריאולה של רמירז.
הקונצרט השני יתקיים ב- 29.08.09 ושמו "אווה מריה לאור נרות". בתוכנית יצירות מאת באך, ווילדי, שוברט וקצ'יני. סולני האופרה הישראלית אירינה ברטמן סופרן ויותם כהן טנור יופיעו עם תזמורת הפסטיבלים הירושלמית.
לפני הקונצרטים יקיימו הנזירים טעימות של יין המנזר, ויעניקו הטבות מיוחדות לאורחי הקונצרט.

מיסה קריאולה (רמירז) עם אנסמבל לאטינו ארגנטינו ושמיניית ווקאל
שבת 22.08.2009 (16.30). טעימות יין החל מהשעה 15:30
כרטיסים בטל. 02-5356954.

אווה מריה לאור הנרות עם סולני האופרה הישראלית ותזמורת הפסטיבלים הירושלמית
שבת 29.08.2009 (16.30). טעימות יין החל מהשעה 15:30
כרטיסים בטל. 02-5356954.
אירינה ברטמן – סופרן ויותם כהן – טנור
יצירות מאת באך, ויולדי, שוברט וקצ'יני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר