לראשונה תחרות עולמית של אבסולוט: Absolut Creative

לזוכה יוענק פרס כספי של €20,000 והוא יוזמן לאירוע העולמי הרשמי במסגרת התחרות שיתקיים במאי 2019
התחרות לאיתור הקול היצירתי והנועז הבא של מותג אבסולוט תתקיים ב-22 מדינות ברחבי העולם ובהשתתפות נציגות ישראלית עם פרס של 20,000 יורו

לראשונה תקיים יצרנית הוודקה אבסולוט תחרות עולמית הנקראת Absolut Creative" שתתנהל ב-22 מדינות ברחבי העולם ובהשתתפות נציגות ישראלית, עם פרס של 20,000 יורו. מטרת התחרות שחוגגת יצירתיות, היא איתור הקול היצירתי והנועז הבא של מותג אבסולוט. לאחר שנים של שיתופי פעולה מיוחדים ומעוררי השראה, ולמעלה מ-550 אמנים ויוצרים ידועים שתרמו לעיצובי בקבוקי הוודקה, עוברת אבסולוט ליוזמה המשותפת הגדולה ביותר בהיסטוריה של המותג, וקוראת ליוצרים ואמנים מרחבי העולם לבטא באמצעות אמנות היצירה את הפרשנות האישית שלהם למה שהם רואים כערכי המותג ובמרכזם השאיפה ליצור עולם פתוח, שוויוני ומכיל יותר.

התחרות נפתחה לנרשמים מישראל ב- 1.12.18, כשאת עבודות האמנות ניתן להגיש באמצעות האתר עד 31 בינואר 2019. הזוכה בתחרות ייבחר בשלב הראשון על ידי צוות שופטים מקומי ובשלב השני בפני צוות שיפוט בינלאומי, ועבודתו תוצג בתקשורת החברתית ובערוצים הדיגיטליים של אבסולוט. כמו כן, בשלטי החוצות המפורסמים שממוקמים בכיכר פיקדילי בלונדון ובטיימס סקוור בניו יורק. בנוסף, יוענק לזוכה פרס כספי של €20,000, והוא יוזמן לאירוע העולמי הרשמי במסגרת התחרות שיתקיים במאי 2019.

לאתר התחרות

לתקנון התחרות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר