לרגל ט"ו באב – מרתון סדנאות יוגה חמה לזוגות אוהבים ובודדים במרכז סאקר בנמל ת"א

ד"ר עדי סאקר: "יוגה חמה אינה דומה לשום חוויה שעברתם בעבר. בבסיס יש חום, זרימת ויניאסה, תנועה, אינטנסיביות ומוסיקה (אתם תשמעו מוסיקה מסוג היפ הופ, רוק, בלוז, דאנס, ניו אייג', וצאנטינג של יוגה) המשולבים יחד ליצירת חווית יוגה מדהימה"

במרכז סאקר בניהול ד"ר עדי סאקר מציעים חבילת סדנאות יוגה חמה מיוחדת ומרעננת במינה לקיץ, במיוחד לרגל ט"ו באב – חג האהבה.
בין התאריכים 9 עד 11 לאוגוסט מציע המקום לזוגות האוהבים, וכן לבודדים שיגיעו למקום, מרתון של סדנאות יוגה חמה המקרבת ומאחדת זוגות למגע זוגי מיוחד במינו, שיתקיימו 3 פעמים במשך היום הערב והלילה.

ד"ר עדי סאקר מסביר מה זה יוגה חמה: שילוב של כוח, זיעה ורוחניות. יוגה חמה מאפשרת הזדמנות נדירה לבצע יוגה על בסיס אינטואיציה ולא רק על בסיס המסורת. יוגה חמה מרפאה, מטהרת, ומרוממת את הגוף והמוח.
יוגה חמה מבוצעת באולם חם העוזר למתוח את סיבי השריר והרצועות ללא נזקים בזמן המתיחה. החום מגביר את מחזוריות הדם לאיברים ולרקמות, משפר את פעולת מערכת החיסון, ומאפשר השפעת ריפוי אדירה לכל חלקי הגוף.
היוגה החמה פועלת על כל מערכות הגוף ומתרכזת בכל איבר ואיבר כולל העצמות, מפרקים, שרירים, גידים, רצועות, כלי-דם, עצבים, ובלוטות. בשילוב של כוח, שיווי משקל וגמישות היוגה החמה מלמדת כיצד כל תנועה משפיעה על המוח ומשקמת את הגוף.
יוגה חמה נחשבת לפעולה אינטנסיבית שמתאימה לכל גיל. אתה לעולם לא צעיר או מבוגר מידי להתחיל, זה מתאים באותה מידה למקצוען ולעקרת בית. זה אינו נדיר שבמהלך השיעורים כל בעיות היום נעלמות ופוקוס המודעות עובר לבריאות ואושר.
יוגה חמה מתרכזת בכוח, שיווי משקל וזרימה, על מנת לבנות בסיס יציב המבוסס על חוזק, יציבות ורוחניות. יוגה חמה מכבדת את שורשי היוגה מבלי להיכנס לתורות רוחניות של תוכניות יוגה אחרות.
התפקיד שלנו הוא להוביל את המבצע ליצירת תוכנית משלו עם כוונות פרטיות. כל מבצע מתעודד לצאת למסע הרוחני הפרטי שלו. כפי שנאמר רבות בשיעורינו: "אני כאן רק להיות מדריך. אתם מכירים את גופכם הכי טוב. הקשיבו לו ולכו בעקבות האינטואיציה הפרטית שלכם".
יוגה חמה אינה דומה לשום חוויה שעברתם בעבר. בבסיס יש חום, זרימת ויניאסה, תנועה, אינטנסיביות ומוסיקה (אתם תשמעו מוסיקה מסוג היפ הופ, רוק, בלוז, דאנס, ניו אייג', וצאנטינג של יוגה) המשולבים יחד ליצירת חווית יוגה מדהימה.
הסדנא כוללת שעה וחצי של הדרכה ושיעור יוגה מלא כולל קבלה בסוף הסדנא מתנה – כוס משקה אנרגיה c – משקה אנרגיה לחיזוק מערכת החיסון

עלות הסדנא 150 ₪ ל2שני בני זוג יחד.
לתושבי הצפון תינתן 25 אחוז הנחה.

לפרטים נוספים והזמנות:
טל. 03-5444356
רח' נמל ת"א 40 -42 ת"א
www.sakerclinic.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר