מאבדים מזוודות: בריטיש איירווייס הוכרזה כחברת התעופה הגרועה ביותר באירופה

אחרי בריטיש איירווייס מופיעות ברשימת החברות שסביר להניח כי תאבדו בהן את מזוודותיכם: קלמ, אליטליה, ואייר פרנס, ולאחר מכן לופטהנזה, לוט ואיבריה. מסתבר כי אייר מלטה, טורקיש איירליינס, וטארום מצטיינות בשמירה על רכוש נוסעיהן

בריטיש איירווייס הוכרזה כחברת התעופה הגרועה ביותר באירופה בכל הקשור לעיכובי נוסעים או אובדן מזוודותיהם.
כך עולה מדוח חדש של ארגון חברות התעופה האירופאיות (AEA), המראה כי יותר נוסעים מאי-פעם מאבדים את תיקיהם, כאשר עד 10 נוסעים בכל טיסה מגיעים ליעד הטיסה שלהם בלי המזוודות.

בריטיש איירווייס לבדה צפויה לאבד השנה 1.3 מיליון תיקים ומזוודות. הדוח גם מצא כי בין אפריל ויוני, 35.7 אחוז מטיסות בריטיש איירווייס למרחקים קצרים או בינוניים לא הגיעו בזמן, ו- 32.7 אחוז מהן התעכבו ביציאה. ביצועי החברה בטיסות לטווח ארוך היו גרועים עוד יותר: 44 אחוז מהטיסות הגיעו באיחור, ו- 36.6 אחוז יצאו מאוחר מהלו"ז המתוכנן.

אך בריטיש איירווייס לא לבדה.
הדוח מגלה כי יותר מ- 1.5 מיליון מזוודות שהועלו למטוסים בחברות תעופה אירופיות סדירות לא הגיעו ליעד יחד עם בעליהן – 1.6 אחוזים מכלל המזוודות שעברו צ'ק-אין. כ- 85 אחוז מהמזוודות נמצאו ונמסרו לבעליהן תוך 48 שעות לאחר הנחיתה, אך חלקן אבדו לבלי שוב. בסך הכל הוטסו ע"י חברות התעופה הסדירות באירופה יותר מ- 95 מיליון מזוודות ברבעון השני של שנה.

אחרי בריטיש איירווייס מופיעות ברשימת החברות שסביר להניח כי תאבדו בהן את מזוודותיכם: קלמ, אליטליה, ואייר פרנס, ולאחר מכן לופטהנזה, לוט ואיבריה. מסתבר כי אייר מלטה, טורקיש איירליינס, וטארום מצטיינות בשמירה על רכוש נוסעיהן.

בנושא האיחורים בטיסות: במקום הראשון מובילה סייפרוס אירווייז – 62.9% מהטיסות המריאו בזמן ברבעון הראשון השני של השנה. אחריה ספנאייר מספרד – 63% דיוק טאפ – 63.5% דיו, ובריטיש איירווייס – 67.3% דיוק ביציאת טיסות.
החברות המדייקות ביותר בהמראה הן לוקסאייר – 90.1%, CSA מצ'כיה – 89.3%, טארום – 88.4%.

אל-על לא מופיעה בדירוג זה, כך שנושא ההמראות והנחיתות בזמן, ונושא אובדן המזוודות בחברת התעופה שלנו נתון לחוויותיו של כל אחד מקוראי "אכול ושאטו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר