מאור פרידמן מפאב הדבלין בהרצליה זכה בתחרות דראפט מאסטר 2008 של סטלה ארטואה

הזוכה ייצג את ישראל בתחרות הדראפט מאסטר הבינלאומי שתתקיים בסוף חודש אוקטובר במבשלת סטלה ארטואה בבלגיה

מאור פרידמן, ברמן בפאב הדבלין בהרצליה, הוא הזוכה הגדול בתחרות דראפט מאסטר 2008 שנערכה בפאב ליאו בלום ברמת החייל בתל
 אביב.

בתחרות לקחו חלק עשרה מבכירי הברמנים הישראלים של הפאבים המובילים ברחבי המדינה, אשר התחרו ביניהם על מזיגת בירה סטלה ארטואה, בירה הוגרדן ובירה לף ברון – שלוש בירות פרימיום המיובאות לישראל על ידי מבשלות בירה ישראל.

הברמנים נבחנו על ביצוע שלבי המזיגה הנכונה של סטלה ארטואה, הכוללים תשעה חוקי ברזל קפדניים ביותר המורים כיצד יש למזוג את הבירה בכדי למקסם את ההנאה ממנה. לפני תחילת התחרות תדרך אלכס ערמון, האחראי על החדרת מותג סטלה ארטואה לארץ, את הברמנים ורענן את זיכרונם בתשעת שלבי המזיגה הנכונה.

כל ברמן התייצב אל מול סוללת שופטים מיומנת שכללה את יגאל אבן – מנהל אירועים וחסויות במבשלת בירה ישראל, צביקה שולץ – ראש צוות טכנאים במבשלות בירה ישראל- ושחר הרץ – מנכ"ל ובעלים של חברת בירמאסטר.

על הברמן היה לקחת הזמנה מהשופטים, ולהכין ולהגיש להם אותה בצורה המושלמת ביותר. הברמנים נבחנו על רמת ניקיון הכוס וייבושה, זווית מזיגת הבירה וכמות הקצף, וכן על הגשת הבירה בצורה היבשה, הנקייה והמדויקת ביותר, כולל הנחת התחתיות במקום הנכון והגשת הכוס עם התווית בזווית הנכונה.

מבין עשרת הנבחנים, שכללו גם שתי ברמניות –  האחת מחיפה והשנייה מתל אביב, עלו לגמר מאור מסנג'ר מפאב הליאו בלום שזכה במקום השלישי, עידו שוורץ מהטמפל בר בחיפה שזכה במקום השני, ובמקום הראשון זכה מאור פרידמן מפאב הדבלין.

מאור ייצג את ישראל בתחרות הדראפט מאסטר הבינלאומי אשר תתקיים בבלגיה ב-28 באוקטובר, במבשלות בירה סטלה ארטואה.
בהצלחה למאור ממערכת אכול ושאטו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר