מאי במלון הסקוטי בטבריה: פסטיבל סקוטלנד הרביעי

בין התאריכים 17-21.5.09 ייערך במלון הסקוטי בטבריה פסטיבל סקוטלנד המסורתי, במופע הפתיחה הזמר יזהר אשדות עם להקת קטיפה שחורה, ובהמשך סדנת בישול סקוטי בשיתוף פעולה קולינרי של השף סטיבן גילרוי מרשת "הילטון" בסקוטלנד עם השף צחי בוקששתר

בין התאריכים 17-21.5.09 ייערך במלון הסקוטי בטבריה פסטיבל סקוטלנד המסורתי, במופע הפתיחה הזמר יזהר אשדות עם להקת קטיפה שחורה, ובהמשך סדנת בישול סקוטי בשיתוף פעולה קולינרי  של השף סטיבן גילרוי מרשת "הילטון" בסקוטלנד עם השף צחי בוקששתר.
הפסטיבל בשיתוף עיריית טבריה – מחלקת מופעים.
כל אירועי הפסטיבל פתוחים בתשלום לקהל הרחב.

17.5.09:
• 19:30 – קוקטייל פתיחה בגן המלון מלווה בתזמורת חמת חלילים (לאורחי המלון ולמוזמנים בלבד).
• 20:30 : "ריקוד קטן" – מופע פתיחת הפסטיבל עם הזמר יזהר אשדות ולהקת קטיפה שחורה בגן חוף המלון (פתוח בתשלום לקהל הרחב).

18.5.09:
• 11.00 – 16.00: סמינר וויסקי מספר 3 – בהנחיית יוני ישי, יו"ר מועדון הוויסקי הישראלי ודודי זץ ממותגי ג'וני ווקר ובושמילס. הסמינר כולל ארוחת צהריים. תוכן הסמינר מפורט באתר המלון.
• 17:30: "מטבריה להוליווד" עם הבמאי מנחם גולן, שיספר בדרכו המיוחדת את סיפורו שהתחיל בבית החולים הסקוטי והמשיך בעולם העשיר של סרטיו על מסכי הוליווד. מלווה בנגינה עם הלהקה הסקוטית "קנקן תירוש".  במקביל לאירוע יתקיים מפגש נוסטלגי אליו מוזמנים גם ילידי בית החולים הסקוטי לדורותיו.
• 20:00:  ארוחת ערב ברוח "מקבת" – מלווה במשחק תפקידים רוחות ואגדות מהתקופה של "מקבת" עם שחקנים ובשיתוף הקהל, השפים ואורחי המלון.

19.5.09:
• 7:00 – 10:00: "חצאית סקוטית וארוחת בוקר". השף הסקוטי סטיבן גילרוי, שיגיע לארץ במיוחד לרגל הפסטיבל, מארח לארוחת בוקר סקוטית את אורחי המלון לצד ארוחת הבוקר של המלון הסקוטי.
• 12.30 – סדנת בישול סקוטי: שף סטיבן גילרוי מרשת "הילטון" בסקוטלנד בשיתוף פעולה קולינרי עם השף הישראלי צחי בוקששתר ושפית המלון הסקוטי ענת אוטולונגי . הסדנא כוללת טעימות.
• 16.00 – "תחת שמי סקוטלנד" מראות וצלילים מהצפון (צפון הארץ וצפון האיים הבריטיים –הלוא היא סקוטלנד) עם רמי קליין ונגן חמת החלילים אורי מילס.
• 17.00 – TEA TIME בגינת המלון בליווי נגני הלהקה הסקוטית "קנקן תירוש" מוסיקה סקוטית במיטבה.
• 21.00: "מסקוטלנד ועד הכנרת" – סיפורי עם סקוטיים עם מספר הסיפורים הידוע יוסי אלפי. אלפי יארח את מוריס צמח ב"סיפורים טברייניים".
הערב בליווי מוסיקה סקוטית עם שי טוחנר ולילך שיר.

20.5.09:
• 7:00 – 10:00 – "חצאית סקוטית וארוחת בוקר" השף הסקוטי סטיבן גילרוי מארח לארוחת בוקר סקוטית את אורחי המלון לצד ארוחת הבוקר של המלון הסקוטי.
• 12.00 – סדנת מחול סקוטי בהנחיית יאיר ורדיגר ורקדנים מביה"ס
ה- IRISH DANCE .
• 17.00 -TEA TIME מסורתי בגינת המלון.
21.00 – "אש קלטית" מופע נעילה – להקת בוראן במופע המפליג אל מחוזות אירלנד וסקוטלנד. עיבודים המשלבים מוסיקה אירית וסקוטית אנרגטית וסוחפת יחד עם אלמנטים ים-תיכוניים כאשר רקדנית בטן מצטרפת אל רקדני "טריקוטרה" (מחול אירי בסגנון ה-"ריבר דנס").

לפרטים נוספים ולהזמנות: טל.  04-6710710, www.scotshotels.co.il

המלון הסקוטי, בבעלות הכנסייה הסקוטית, בנוי על יסודותיו של בית החולים הסקוטי מהמאה ה- 19, ועבר שיפוץ שהפך אותו לפנינה ארכיטקטונית המשלבת ישן עם החדש. במלון שני סוגי חדרים: 50 חדרי יוניק במבנה חדש ובסגנון מודרני קלאסי. ו-16 חדרי ענתיק ייחודים, משוחזרים מהמאה ה-19, ומאובזרים בסטנדרטיים גבוהים.
במלון: בריכת שחיה, טיפולי ספא, מסעדת גורמה, בר משקאות סקוטי, מרתף יינות עתיק, גינת תבלינים, סיור ארכיאולוגי, גלריה ומוזיאון המספר את סיפורו ההיסטורי של המקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר