מארק סקוויירס, יד ימינו של רוברט פרקר, יגיע לתערוכת ISRAWINEXPO 2008

מארק סקוויירס, יד ימינו של מבקר היין הנחשב למס' 1 בעולם רוברט פרקר, יגיע ארצה כנציגו לתערוכת היין הבינלאומית ISRAWINEXPO 2008 שתתקיים במרכז הירידים והקונגרסים בת"א, בין התאריכים 26-28 בפברואר 2008

מארק סקוויירס, יד ימינו של מבקר היין הנחשב למס' 1 בעולם רוברט פרקר, יגיע ארצה כנציגו לתערוכת היין הבינלאומית ISRAWINEXPO 2008 שתתקיים במרכז הירידים והקונגרסים בת"א, בין התאריכים 26-28 בפברואר 2008.
ביקורו בארץ יהיה ביוזמה וארגון של איש העסקים חזי לוי היושב בארה"ב, וגיסו ג'ו ציון.
לוי וציון יזמו וארגנו לאחרונה את הטעימה הראשונה אי-פעם אותה קיימו רוברט פרקר ומארק סקוויירס ליינות ישראליים. תוצאות הטעימה פורסמו השבוע ומעוררות עניין רב והתרגשות בעולם היין הישראלי.

סקוויירס עורך וכותב באתר משלו – The E-Zine on Wine -www.marksquires.com – שנחשב לאחד הידועים הותיקים והבכירים באתרי היינות. האתר מספק מאמרים ורשמים על יינות מובחרים המתעדכנים כל שבוע.
כמו כן הוא תורם לקרן פילנתרופית של בכירים בתעשיית היין -www.wineadvocatefund.org – ויש לו טור באתר eRobertParker.com.סקוויירס פעיל בתחום גם בגרמניה ובצרפת.

2008 ISRAWINEXPO תהיה הפעם השנייה בה התערוכה הבינלאומית מתקיימת במרכז הירידים והקונגרסים בת"א, כאמור ב- 26-28 בפברואר. המטרה המרכזית של התערוכה הינה ליצור מפגש ישיר בין אנשי היין מישראל והעולם, כמו גם לפתוח ולהרחיב את חשיפת עולם ותרבות היין ולהציג חידושים ומגמות בפני הקהל הרחב בישראל במטרה לקרבו לעולם זה.

התערוכה מאורגנת ע"י מרכז הירידים והקונגרסים בשיתוף עם מגזין יין גורמה ואלכוהול, "איש הענבים", מכון הייצוא הישראלי, ובחסות המועצה לגפן היין בישראל, משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, ומשרד החקלאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר