fbpx

מברוק לערק מברוקה: מותג חדש בשוק האלכוהול הישראלי

"ערק מברוקה" המושק ע"י חברת ש.ע.ל רובין ישווק כמותג פרימיום ויופץ ב-7 טעמים שונים. בחברה מקווים כי תוך שלוש שנים יתפוס המוצר נתח של כ- 10% משוק משקאות האניס
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת ש.ע.ל רובין – ואנית וזכיינית מותגי אלכוהול בישראל, נכנסת לקטגורית מוצרי הערק עםשיווקו של מותג פרימיום חדש:"ערק מברוקה".

מדובר בערק בוטיק שישווק בשלב הראשוני בשבעה טעמים: מנטה (נענע) , תאנים , תמרים, ליקוריץ, מזוקק (אוריינטלי) , ליקר אניס, ואבסינת (שיבה).

בחברה מקווים כי תוך שלוש שנים, יתפוס המוצר נתח של כ- 10% משוק משקאות האניס, המוערכים בצריכה של כ- 2.2 מיליון ליטר בשנה, כאשר 90% מהם הינם מוצרים מקומיים. 

אבי רווח, מנכ"ל ש.ע.ל רובין, אומר כי  ייחודו של המותג "מברוקה" נובע מאיכותו הגבוהה אשר משמרת את שיטת זיקוקו הישנה והמסורתית מאז 1925. הערק יוצר לראשונה בעיר מוגדור שעל החוף האטלנטי של מרוקו ע"י משפחה של יהודים שעלתה לישראל והעבירה את המפעל לקריית גת.
לייצור הערק נוספה שיטה ייחודית להקניית הטעמים השונים, מה שמקנה למוצר ייחוד שיוביל להגדלת קהל היעד ולצריכתו.

שוק האלכוהול בישראל מגלגל מדי שנה כ-3 מיליארד שקל, כאשר המוצרים העיקריים בתחום הם בירה, וודקה, יין וערק. בשלוש השנים האחרונות הפך ערק לאחד המשקאות הפופולריים, והפך ממשקה שנתפס כעממי הנצרך בעיקר ע"י מבוגרים, למשקה יוקרתי, טרנדי ומבוקש גם בקרב בליינים.

ש.ע.ל רובין הנה זכיינית של החברות INBV ומרטנס העולמית, ומשווקת מותגי וויסקי, יין וודקה, ברנדי, רום, ג'ין וטקילה – ביניהם סטלה ארטואה, לף והוגרדן.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה