מדד השירות של ישראל של גלובס: ארומה ואילנ'ס בראש רשתות בתי הקפה

בסקר נשאלו 598 לקוחות שביקרו בשלושה החודשים האחרונים ברשתות בתי קפה על זמני ההמתנה, הציפיות, האדירות והמקצועיות של השירות בו זכו. רשתות בתי הקפה שנבדקו בסקר הן אילנ'ס, לחם ארז, קפה ג'ו, קפה הלל, ארקפה וארומה

על פי מדד השירות של ישראל, המבוצע ע"י היומון הכלכלי גלובס באמצעות מכון מרקטסט ובחסות בנק דיסקונט זו השה השנייה, עולה כי ארומה ואילנ'ס מובילות בין רשתות הקפה בישראל.

בסקר נשאלו 598 לקוחות שביקרו בשלושה החודשים האחרונים ברשתות בתי קפה על זמני ההמתנה, הציפיות, האדירות והמקצועיות של השירות בו זכו.
רשתות בתי הקפה שנבדקו בסקר הן אילנ'ס, לחם ארז, קפה ג'ו, קפה הלל, ארקפה וארומה.

בעוד ארומה ואילנ'ס דורגו יחד במקום הראשון, עם ציון של 8.3, הרי לארומה זו הייתה ירידה מ- 8.6 בשנה שעברה, ואילו אילנ'ס עלתה מ– 8.2.
ציון 8.2 קיבלו הרשתות ארקפה ולחם ארז, קפה הלל – 7.9, וקפה ג'ו בדירוג הנמוך ביותר – 7.7. הציון הממוצע של רשתות בתי הקפה בשנת 2007 הנו 8.1 – ירידה מ- 8.3 ב- 2006.

מהסקר מסתבר כי עיקר התלונות של לקוחות הן על המתנה ארוכה, וציון ממוצע נמוך ביותר ניתן לשביעות הרצון מהתמורה למחיר ברשתות בתי הקפה.
הפרמטרים בעלי הציון הממוצע הגבוה ביותר הם שביעות רצון מאדיבות השירות ושביעות רצון ממקצועיותו של השירות.

אילנ'ס דורגה כרשת בתי הקפה המעניקה את השירות המקצועי ביותר.
לפי נתוני גלובס, שעושה בסקרי מדד השירות של ישראל אותם הוא מבצע ומפרסם עבודה צרכנית חשובה ביותר, לרשת אילנ'ס יש היום 13 סניפים ו- 3 דוכני קפה, והיא מתכננת השנה לפתוח בין 7-3 נקודות חדשות. לארומה ישראל 64 סניפים, וכוונתה לפתוח השנה כ- 20 סניפים חדשים ברחבי הארץ. קפה ג'ו – 33 סניפים (חדשים השנה: 14), ארקפה – 23 סניפים (חדשים השנה: 8), קופי בין – 15 סניפים (ייפתחו השנה: 2), אספרסו בר – 6 סניפים (השנה ייפתחו: 3).

(נתוני הסקר המלאים פורסמו בעיתון גלובס, 14.3.07 – 13).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר