מדעני מכון ויצמן יגישו מדע על הבר ב- 14.4

ביום חמישי 14 באפריל בשעה 20:30, יגיעו 40 מדענים בכירים ותלמידי מחקר מצטיינים ממכון ויצמן למדע, אל 40 ברים ובתי-קפה נבחרים בתל-אביב וישוחחו עם הבליינים באופן לא רשמי ובשפה ידידותית, על השאלות המדעיות הפתוחות

מדעני מכון ויצמן למדע יגיעו לברים ולבתי-קפה בתל-אביב, ויספרו לבליינים בלשון שווה לכל נפש על השאלות הפתוחות ועל החדשות האחרונות מחזית המדע.
זה יקרה ביום חמישי 14 באפריל בשעה 20:30, כאשר 40 מדענים בכירים ותלמידי מחקר מצטיינים ממכון ויצמן למדע, יגיעו ל-40 ברים ובתי-קפה נבחרים בתל-אביב וישוחחו עם הבליינים באופן לא רשמי ובשפה ידידותית, על השאלות המדעיות הפתוחות, על ההתרגשות המלווה כל תגלית, ועל החיים "על הקצה" בחזית הידע.
האירוע יתקיים בברכת עיריית תל-אביב ובשיתוף עם "טיים אאוט".

בין הסוגיות שיועלו במפגשים: האם יש חיים מחוץ לכדור-הארץ? האם יש יקומים מקבילים? האם באמת, כפי שקובעת תורת הקוונטים, ייתכנו מציאויות מקבילות? האם היקום באמת מלא ב"חומר אפל" שאיננו מבחינים בו? כיצד נוצרו החיים? האם אפשר – והאם נעז – להאיץ את האבולוציה? כיצד המוח זוכר את ריחות ילדותנו? כיצד מתבצעים הצפנה ופיענוח בעולם החי? כיצד נוצר "אבק הכוכבים" שממנו אנחנו עשויים? כיצד הגנים מכוונים את התפתחות העובר?.

נשיא מכון ויצמן למדע, פרופ' דניאל זייפמן, ישתתף באירוע וישוחח עם הבליינים על אפשרות קיומם של חיים מחוץ לכדור-הארץ, ועל התהליכים שמתחוללים במקום שבו נולדים כוכבים.
פרופ' דניאל זייפמן אומר: "מכון ויצמן למדע רואה לעצמו חובה וזכות לחלוק את הידע המדעי, ואת תחושות ההתלהבות מההרפתקה הגדולה של הרחבת הידע האנושי. במעבדות המכון אנחנו יוצאים מדי יום למסעות מרתקים אל הבלתי-נודע, במטרה להבין טוב יותר את עולמנו ואת מקומנו בתוכו. את סיפוריהם של המסעות האלה, המעצבים את עתידנו, אנו מבקשים לספר לבליינים בברים ובבתי-קפה בתל-אביב". 
 
הברים ובתי-הקפה המשתתפים בפרויקט:
קפה ביאליק, תמונע, ננוצ'קה, תולעת ספרים, רדיו EPGB, לנדוור, האוזן בר, אברקסס, מובינג, פועה, סלונה, רוטשילד 12, המנזר, הקונטיינר, ברטלבי, קפה מרסנד, סוכר, השכן/המעוז, קפה נח, מייט, מתושלח, קפה יפו, 15 דקות, אוטו, ז'ה פקיניו, מנדלימוס, סוסקין, רוטשילד קיצ'ן, שמפניה, ג'רמייה, לה צ'אמפה, ואלכסנדריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר