מדריך מסעדות מקוון חדש – www.foodJoker.com

מיזם אינטרנטי חדש באוויר: חברת אינטרנט ישראלית-אירופית מציגה אתר חדש – www.foodJoker.com – מציג תוכן הכולל בין השאר תפריטים של אלפי מסעדות ברחבי העולם בשמונה שפות, כולל עברית. גם מסעדות מובחרות בישראל יוזמנו להצטרף לשירות בשבועות הקרובים

מיזם אינטרנטי חדש באוויר: חברת אינטרנט ישראלית-אירופית
מציגה אתר חדש – www.foodJoker.com – מציג תוכן הכולל בין השאר תפריטים של אלפי מסעדות ברחבי העולם בשמונה שפות, כולל עברית. גם מסעדות מובחרות בישראל יוזמנו להצטרף לשירות בשבועות הקרובים.

foodjoker.com כתוב כולו בעברית ובשבע שפות נוספות נכון לעכשיו: אנגלית, סינית, צרפתית, ספרדית, איטלקית, גרמנית וצ'כית.
האתר מרכז מידע על יותר מ-13,000 מסעדות בעולם, רובן כולל תפריט מלא, מפת הגעה ותצלומים, והכל בשפת הגולש.

www.foodJoker.com מאפשר התמצאות קלה ונוחה למטייל בין מבחר המסעדות הלא מוכרות במקום אליו הוא נוסע. כל שצריך לעשות הוא להקליד את שם המלון בו מתאכסנים, או שם המוזיאון או הפארק בו אתה מבקרים, ומייד מקבלים רשימה מפורטת של המסעדות שנמצאות בקרבת מקום, כולל הוראות הגעה.

האתר כולל פיצ'רים אינטראקטיביים כגון מערכת דירוגי גולשים והמלצות גולשים מפותחת, המספקת עוד מידע ונקודות מבט התורמת לגולש בעת חיפוש אחר המסעדה הרצויה בחו"ל.

מי שעומדים מאחורי foodjoker מזדרזים לציין כי האתר אינו מהווה תחרות למדריכי מסעדות מקומיים, אלא מעין מדריך משלים הפונה לחתך התיירותי שמסעדות ישמחו להיחשף בפניו, כולל היכולת לוודא שהמסעדה כשרה. הדבר בעל חשיבות רבה לתיירים היהודיים המהווים אחוז גבוה מהתיירות הנכנסת לישראל, כמו גם למטייל הישראלי בעולם.

חנוכת האתר מתקיימת במקביל בכ-22 מדינות ברחבי העולם וצפי המשתמשים הגלובלי עומד על כ- 40 מיליון גולשים בכל רחבי העולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר