מדרפט ספיריט – חברת תיירות חדשה

טלי יטיב, לשעבר מנכ"לית חברת דיסקברי, הקימה בשותפות עם "מדרפט" את "מדרפט ספיריט" שתפתח ותשווק טיולי איכות ייחודיים, טיולי תמריץ, טיולי נושא, טיולים גיאוגרפיים, וטיולים תפורים לפי מידה

טלי יטיב, לשעבר מנכ"לית חברת דיסקברי מקבוצת גנדן תיירות, הקימה עם חברת מדרפט את "מדרפט ספיריט", חברה בת שתעסוק בטיולי תמריץ מקוריים ויצירתיים, טיולי איכות לאלפיון העליון, טיולי נושא, טיולים גיאוגרפייים, וטיולים "תפורים על פי מידה" לקהל הרחב, עם מסלול התואם את טעמו ורצונו של כל לקוח.

מדרפט היא חברה בינלאומית לתיירות, אשר הוקמה בשנת 92' ע"י ערן בורוכוב והקימה בטורקיה מערך אופרציה נרחב, אתר רפטינג וכפר נופש על גדות נהר הקופרולו, ומספקת פעילויות תיירותיות לעשרות אלפי תיירים אירופאים בשנה. בשנת 2001 הוקמה החטיבה הישראלית של החברה, אשר מתמחה בטיולי חוויה ואתגר ובטיולי ג'יפים ליעדים כמו הרי הקצ'קר, הרי הטאורוס וקפדוקיה בטורקיה, מונטנגרו, בולגריה, מרוקו, הפירנאים ועוד.

טלי יטיב אומרת כי היא תמשיך ב"מדרפט ספיריט" את הקו המקצועי שיזמה ובנתה בסקאי הכיכר כמנכ"לית ובדיסקברי, בליווי הצוות שמלווה איתה מאז ועד היום. הקו המנחה של החברה מתבסס על טיולי נישה מיוחדים, על איתור ופיתוח יעדים חדשים ואקזוטיים וטיולי נושא מלווים בהדרכה מקצועית כמו טיולי צלילה, מדיטציה, פנג שוואי, מוסיקה, ספא ועוד. הטיולים הגיאוגרפיים, מלווים בטובי המדריכים בארץ, ייצאו ליעדים כמו ממלכת בהוטאן, איי סיישל, מקסיקו וגואטמלה, וייטנאם וקמבודיה ועוד.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר