מהפכת בריאות וכייף של אל על ותנובה בארוחות הבוקר במחלקת התיירים

אל על ותנובה משתפות פעולה ומשדרגות את ארוחות הבוקר לנוסעי מחלקת התיירים בכל הטיסות היוצאות. תנובה תספק למעלה ממיליון ארוחות בוקר לנוסעי אל על במחלקת התיירים בטיסות היוצאות מישראל במהלך השנה הקרובה

תנובה שף ותשלובת החלב של תנובה חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אל על, במסגרתו ייהנו נוסעי אל-על במחלקת התיירים ממגוון ארוחות בוקר בריאותיות ומזינות שנבנו בהתאם למגמות עולמיות בולטות בתחום המזון.

אל על, המובילה מדי שנה מיליוני נוסעים ומגישה כ- 1.3 מיליון ארוחות בוקר, אומרת כי היא מייחסת חשיבות רבה למרכיב המזון ומעבר לאורח חיים בריא.

על מנת לענות על הצורך החדש ולספק את ביקוש הנוסעים למוצרי בריאות, הוחלט באל על לשדרג את תפריט הארוחות תוך הקפדה על אלמנטים בריאותיים.
מי שטס באל על יודע כי מדובר באתגר קשה במיוחד, שכן מלבד טעמם האישי של הנוסעים, האוכל המוגש בטיסה חייב להיות מותאם גם למשך הטיסה, ליעד ולזמני ההמראה.

בימים אלו מניבים מאמצי החברה פירות ראשונים בדמות ארוחות "בוקר בריאות" במחלקת התיירים. הארוחות החדשות נושאות אופי בריאותי, בין היתר באמצעות שיתוף פעולה עם תשלובת החלב "תנובה" המספקת לנוסעים מגוון רחב של מוצרים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד.

בדומה למסעדה, צוות הדיילים מחלק לנוסעים תפריטים לפני ארוחת הבוקר – מעבר למבחר הארוחות הגדול ממנו הנוסע בוחר את ארוחתו, התפריטים כוללים טיפים בנושא תזונה נכונה, משחק הפעלה וערכים בריאותיים של כל ארוחה – קלוריות וסידן.
כחלק מהחוויה החדשה, ניתן להבחין במיתוג חדש לארוחות, המורכב מהלוגו של שתי החברות. ארוחות הבוקר מעוצבות בקו חדש, בהיר ונקי, המנעים את חווית האכילה.

אם כן, מעתה יוכלו הנוסעים במטוסי אל על לבחור מתוך תפריט שיוגש להם, אחת מ- 3 ארוחות בוקר, שעל הרכבתן שקד צוות משותף לחברות תנובה ואל על, שכלל דיאטניות תנובה וצוות שפים של "תנובה שף". התפריט מיועד לתת מענה למגוון צרכים רחב ככל האפשר, תוך התייחסות למגמות בולטות בתחום המזון.

מגמת הבריאות באה לידי ביטוי בהורדת הערך הקלורי והשומן בארוחות (למשל החלפת גבינות 30% שומן בגבינות 5% שומן); הרחבת מגוון מוצרי החלב; העשרת הארוחות בסיבים תזונתיים (החלפת הלחם לקמח מלא, תוספת גרנולה); הענקת מגוון יוגורטים יופלה ומעדני קרלו לבחירה. תפריט הארוחה מכיל נתונים תזונתיים (ערך קלורי, כמות סידן ועוד).

‎בוקר ישראלי
חביתת ירק, גבינה בולגרית פיראוס, צפתית פיראוס 5% וסלמון מעושן. מוגשת בתוספת סלט ירקות וגבינת קוטג' 5% ולחמניה מחיטה מלאה.
ערכים תזונתיים: 432 קלוריות, 194 מ"ג סידן

‎דואט כריכים
כריך גבינת עמק לייט וכריך גבינת צפתית מעודנת, מוגשים על לחם מחיטה מלאה עם ממרח זיתים בתוספת סלט ירקות, סלמון מעושן וגבינות 5%.
ערכים תזונתיים: 569 קלוריות, 490 מ"ג סידן

בוקר של בריאות
מנת מוזלי המורכבת מיופלה לבן, פירות העונה, גרנולה, אגוזי מלך ודבש. בנוסף, סלמון מעושן, מבחר גבינות 5% ולחמנייה מחיטה מלאה.
ערכים תזונתיים: 417 קלוריות, 244 מ"ג סידן

עם כל ארוחה ניתן לבחור קינוח: יופלה פירות, או מעדן קרלו, או יופלה 1.5% וגרנולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר