מה עושה חברת תעופה של מדינה שכלכלתה קורסת? Icelandair מחליפה שם

החברה משנה את שמה ל- New Icelandair ומציעה לנוסעיה מטוסים משופרים, מושבים חדשים ונוחים, מחלקה חדשה בטיסות ואתר אינטרנט חדש – הכול בתקווה להראות שהעניינים כרגיל

בעוד כלכלתה של איסלנד קורסת, מודיעה איסלנדאייר (Icelandair), אחת מחברות התעופה הוותיקות בעולם, על שינוי תדמית ומיתוג חדש: החברה משנה את שמה ל- New Icelandair ומציעה לנוסעיה מטוסים משופרים, מושבים חדשים ונוחים, מחלקה חדשה בטיסות ואתר אינטרנט חדש – הכול בתקווה להראות שהעניינים כרגיל.

החברה מבצעת טיסות בין רייקייוויק, בירת איסלנד, לכמה יעדים בארה"ב (בוסטון, ניו יורק, מינאפוליס, אורלנדו ועוד), קנדה (טורונטו, הליפקס) וכן ליותר מ-20 יעדים בסקנדינוויה, בריטניה ואירופה.

New Icelandair מיוצגת בישראל ע"י חברת Global Representation, וכרטיסי הטיסה של החברה נמכרים בישראל לטיסות מת"א לאיסלנד (דרך אירופה בשת"פ עם אל על), וכן לטיסות המשך מאיסלנד ליעדים בצפון אמריקה.
כ-3,000 ישראלים טסים בשנה לאיסלנד, בעיקר תיירים ותרמילאים, ומעט אנשי עסקים.

נוכח המשבר הפיננסי הפוקד את איסלנד, פירסמה החברה האם Icelandair Group תוצאות עיסקיות של 8 החודשים הראשונים של שנת 2008, על פיהן מצבה הפיננסי של החברה איתן, והיא מדגישה כי עסקיה אינם תלויים במצב הכלכלי של איסלנד, ורוב פעילויותיה העיסקיות הן מחוץ למדינה.

בטיסות איסלנדאייר היו עד כה שתי מחלקות – Saga Class, מחלקת עסקים, וכן מחלקה תיירים. עתה נוספה Economy Plus – מחלקת תיירים משופרת עם מושבים רחבים ונוחים יותר, אפשרויות בידור, משקאות אלכוהוליים חינם וארוחות משודרגות.

החברה שינתה את מערך המחירים, והיא מציעה עתה לנוסעיה מערך חדש המורכב מ-6 סוגים של תעריפים לטיסות השונות, דבר המרחיב את אפשרויות הבחירה של הנוסע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר