מולטי בר Griffin – מיתולוגיה, אלכוהול וכנסיה: נשמע מסקרן

Griffin היא חיה מיתולוגית בעלת ראש וכנפיים של נשר, עם פלג גוף תחתון של אריה. הגריפין נחשב ליצור בעל כח ספיריטואלי עצום. במעבר של הנצרות מפגניזם למונותיאיזם, סימל הגריפין את ישו כחיה השולטת בשמים ובארץ גם יחד. במיתולוגיה הקדומה יותר, שמר הגריפין על מכרות זהב ואוצרות חבויים

במגדלי לוינשטיין בתל אביב יפתח בקרוב ה- Griffin המוגדר ע"י בעליו כמולטי בר הראשון בישראל.

יובל בראשי, מבעלי המקום, אומר: "המושג מולטי בר הנו המצאה שלנו, שאנחנו מאמינים כי תתפוס.זהו בעצם בר המשלב בתוכו סגנונות שונים תחת אווירת בר אחת בהתאם לשעות היום, הלילה והקהל. זה מתחיל מפגישות ואירועים עסקיים בצהריים, ממשיך כשיורדים עם הקולגות לעבודה לדרינק של סוף היום – סטייל אלי מקביל, ונגמר בבילוי סוער עד השעות הקטנות".

Griffin היא חיה מיתולוגית בעלת ראש וכנפיים של נשר, עם פלג גוף תחתון של אריה.
הגריפין נחשב ליצור בעל כח ספיריטואלי עצום. במעבר של הנצרות מפגניזם למונותיאיזם, סימל הגריפין את ישו כחיה השולטת בשמים ובארץ גם יחד. במיתולוגיה הקדומה יותר, שמר הגריפין על מכרות זהב ואוצרות חבויים.

ה-Griffin מעוצב בסגנון כנסייתי עם תקרה גבוהה מעץ בחתך בזיליקני, ותאורה מעוצבת להדגשת העוצמה שבמקום.

ב- Griffin שני ברים: המרכזי מכיל 60 מקומות ישיבה, והוא ליבו של המקום. הוא ירכז סביבו את הקהלים המשתנים במהלך היממה, וישקה אותם באלכוהול. משני צידיו במות גבוהות, כנישות המופרדות האחת מהשנייה, המאפשרות קיום פגישות וישיבות, או ישיבה סלונית.
הבר הקטן אינטימי יותר, מכיל 15 מקומות, ומוגבה מהבר הראשי.
הבעלים אומרים כי ההקפדה על השירות ואיכות המוצר ב- Griffin באה לידי ביטוי בכל המובנים, החל מאלכוהול משובח וייחודי הכולל לטענתם סוגי משקאות שלא קיימים בברים אחרים, בחירת הצוות על הבר אשר דורשת התמחות באסכולה האמריקאית ועבודה בסטנדרטים גבוהים.
היזמים אומרים כי כל פרט מחושב כדי להעניק ללקוח להרגיש את העוצמה של Griffin.


בעלי המקום:
יובל בראשי – מעצב פנים במקצועו, ומוגדר כאוטוריטה בתחום המשקאות והאלכוהול. השילוב בין שני התחומים עזר ליצירת חברת סיגמא בניהולו, אשר מתמחה בתכנון, ייעוץ והקמה בתחום הברים והמסעדות בארץ ובעולם. בשנים האחרונות עבד עם השסק, המישמיש,E4, שוקן11, ועוד.
יוסי שר – אדריכל במקצועו בוגר אוניברסיטת תל אביב. בשנים האחרונות ניהל את ה"ארליך", "ברברלה", "לילינבלום22", ועוד.
השניים מומחים בכל הקשור לברים ומסעדות, ואת כל הידע, הניסיון והכישרון שלהם השקיעו ב- Griffin, על מנת ליצור מה שטוען להיות מקום שעוד לא היה כמותו בארץ.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר