מועצת החלב הסבה את כלל מערכות המג'יק לסביבת מיקרוסופט באמצעות טכנולוגיית פאיירפלאי

במועצת החלב מספר מערכות מג'יק המשרתות עשרות משתמשים, והמשמשות את המועצה בפעילויותיה השוטפות, ובכללן מהלכי שיווק, מעקב ובקרה על תנובת החלב ואיכותו ועוד

מועצת החלב החליטה להסב את מערכות המג'יק לסביבת מיקרוסופט באמצעות טכנולוגיית פאיירפלאי (Firefly). היקף הפרוייקט נאמד ב- 400,000 ₪.

במועצת החלב מספר מערכות מג'יק המשרתות עשרות משתמשים, והמשמשות את המועצה בפעילויותיה השוטפות, ובכללן מהלכי שיווק, מעקב ובקרה על תנובת החלב ואיכותו ועוד.
מועצת החלב ביקשה להסב את מערכות המג'יק בכדי לשפר את זמינות כוח האדם לתחזוקת מערכות אלה, ולשדרג את מערכותיה לטכנולוגיה העדכנית והנפוצה ביותר בשוק טכנולוגיית המידע.

פתרון ההסבה המלאה של פאיירפלאי מאפשר להשיג את מטרות ההסבה בטכנולוגיה אוטומטית לחלוטין, ללא סיכון והדרכת משתמשים ובלוח זמנים קצר. במסגרת ההסבה ניתנת הכשרה מלאה לצוות הטכני, תוך שימור הידע הקיים ושדרוג יעילות ואפקטיביות יכולות הפיתוח של הארגון. פתרון ההסבה יוצר סביבה טכנולוגית מודרנית וסטנדרטית, המאפשרת קידום טכנולוגי של מערכות הלגאסי. 

עמי תמיר, מנהל מחשוב במועצת החלב, אומר: "ההסבות למערכת השיווק בוצעו במהירות עצומה יחסית לכל פרוייקט אחר שעסקתי בו בתחום. מעבר לכך, התוצרים שהגיעו לסביבת הטסטים שהקמנו היו מעולים. כמות הבאגים הייתה שולית, וכאשר נתנו את האישור להתקנה בסביבת הפרודקשן, המשתמשים כמעט לא הבחינו שהחלפנו את המערכת. בד בבד קיבלנו הנחיה מההנהלה לבצע שינויים מאסיביים במערכת עצמה כאשר היא הייתה בסביבת דוט נט מלאה. המתכנתת שהעסקנו לא פיתחה מעולם בדוט נט ועברה מספר שיעורים מצומצם ללימוד סביבת העבודה המיוחדת של פאיירפלאי, המאגדת בה סט כלים רחב לפיתוח מהיר. התוצאה: עמדנו בכל יעדי הזמן המצומצם שעמדו לרשותנו לצורך השינויים, וביצענו אותם עד האחרון שבהם. האתגר העומד בפנינו היום הוא לשלב את המערכת הזו עם כלי BI ומערכות של ניתוח ופילוח נתונים". 

נועם הניג, מנכ"ל פאיירפלאי, אומר: "לארגון כמועצת החלב, אשר אין לרשותו צוות פיתוח גדול, נושא מיעוט התקלות, וכן היכולת לשמר את התוכניתנים ומהירות הפיתוח היה קריטי. הפתרון שלנו איפשר להסב בזמן קצר הן את המערכות והן את התוכניתנית – כך שמייד בתום ההסבה החלה התוכניתנית בפיתוח מודול חדש בדוט נט, אשר אותו השלימה בזמן קצר, תוך שהיא מדווחת על מהירויות פיתוח גבוהות מאלה אשר עמדו לרשותה במג'יק".

www.fireflybox.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר