מזרח ומערב: עכשיו גם סדנאות לבישול אסיאתי וקייטרינג וסושי-בר

אחרי השתלמות נוספת במזרח הרחוק וניסיון רב במסעדות אסיאתיות, חזר שף הבית של "מזרח ומערב" שלומי שלו לארץ ובאמתחתו שלל טיפים חדשים מרזי המטבח האסיאתי, אותם יעביר שלו בסדנאות בישול לקבוצות ובסדנאות אישיות

אחרי פתיחת סניפים חדשים ואספקה שוטפת של מוצרי מזון אסיאתי בשש חנויות, מתחילה רשת "מזרח ומערב" גם בהעברת סדנאות לבישול אסיאתי ובשירותי קייטרינג וסושי-בר למסיבות ולאירועים.

אחרי השתלמות נוספת במזרח הרחוק וניסיון רב במסעדות אסיאתיות, חזר שף הבית של "מזרח ומערב" שלומי שלו לארץ ובאמתחתו שלל טיפים חדשים מרזי המטבח האסיאתי, אותם יעביר שלו בסדנאות בישול לקבוצות ובסדנאות אישיות.

לסדנאות לא נדרש כל ידע מוקדם, שם ילמדו אתכם טכניקות שונות לגלגול סושי מכל הסוגים עם העיצובים והמרכיבים האותנטיים, החל משלב הכנת האורז ואופן חיתוך הדגים, בישול מנות אסיאתיות עם המוצרים שמפיקים את הטעמים המיוחדים, ואת הידע על הרקע של והמטרה של מגוון מוצרים.
במזרח ומערב אומרים כי ניתן יהיה ללמוד את הסודות המקצועיים של השפים הגדולים, ולהגיע בבישול ביתי לתוצאות בדיוק כמו במסעדות.

לאלה המעדיפים לקבל את המטעמים האסיאתיים מוכנים מאפשרים ב"מזרח ומערב" להזמין קייטרינג וסושי-בר לאירועים ומסיבות. השף שלו, שעסק כשף וכיועץ קולינרי למסעדות בארץ ובמזרח הרחוק, מיומן וערוך להפקת קייטרינג לאירועים כגון ימי גיבוש לחברות, מסיבות רווקות, ארוחות חג כמו גם לאירועים מצומצמי משתתפים (ימי הולדת, ארוחות רומנטיות ועוד).


פרטים על הסדנאות והקייטרינג: טל. 052-4811072, 052-8862096.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר