מחלקת עסקים חדשה של דלתא איירליינס בנתיב ת"א-אטלנטה משלבת הנאה ועסקים בטיסה

מחלקת העסקים מציעה חוויה קולינארית אישית בת 5 מנות, המוגשת לכל נוסע בהתאם להעדפותיו ולחוש טעמו, וכן תפריט יין ייחודי נושא פרסים. החל מחודש אוגוסט, יוגש בכל טיסות מחלקת העסקים תפריט חדש פרי יצירתה של הסלבריטי-שף מישל ברנסטיין, אחת השפיות המובילות באמריקה

עבור לקוחות מחלקת העסקים בטיסות הבינלאומיות של דלתא איירליינס, חווית הטיסה מהווה שילוב של עבודה והנאה בגובה 35,000 רגל.
נוסעי דלתא מת"א לאטלנטה יכולים להישען לאחור ולהירגע במושבי העור, ללגום מאחד היינות זוכי הפרסים, לנסות את קוקטייל המוחיטו החדש, ולהתענג על טעמי התבשילים היצירתיים של שף מישל ברנסטיין – וכל זאת בזמן צפייה בסרטים החדשים ביותר.

"אנחנו מעצבים מחדש את חווית הטיסה הבינלאומית ללקוחותינו – ממושבי עור נוחים; דרך מחלקת עסקים נקייה ומבהיקה יותר; ועד להצעות ייחודיות לנוסעי מחלקת העסקים, הכוללות את קולקציית היינות האוריגינלית וזוכת הפרסים של דלתא, התפריט הבלעדי ברמה העולמית של השף מישל ברנסטיין ומערכת בידור הטיסה המובילה בענף, הכוללת סרטים, מוזיקה ועוד", אמרה ג'ואן סמית', סגן נשיא שיווק של דלתא. "כשאנו מציינים את ההרחבה הבינלאומית הגדולה ביותר בהיסטוריה שלנו, באמצעות הוספת יעדי טיסה והגדלת מספר הטיסות הבינלאומיות, לא יכול להיות תזמון טוב יותר למתן שדרוג למוצר עבור לקוחותינו".

מחלקת העסקים מציעה חוויה קולינארית אישית בת 5 מנות, המוגשת לכל נוסע בהתאם להעדפותיו ולחוש טעמו, וכן תפריט יין ייחודי נושא פרסים. החל מחודש אוגוסט, יוגש בכל טיסות מחלקת העסקים תפריט חדש פרי יצירתה של הסלבריטי-שף מישל ברנסטיין, אחת השפיות המובילות באמריקה.

בנוסף, נוסעי מחלקת העסקים ייהנו ממוצרים מרעננים, אשר יינתנו להם בערכות אישיות, מתוצרת חברת Lather המתמחה ביצור מוצרים טבעיים וארומתרפיים.

רענון מחלקת העסקים של דלתא הוא חלק ממערך פעילויות מקיף יותר של החברה המתמקד בשיפור חווית הטיסה, והכולל אפשרות להגיע למספר רב יותר של יעדים מאי פעם. לקוחות מחלקת העסקים מקבלים זכות קדימה בעמדת הצ'ק אין, וכן כניסה "על חשבון הבית" ביום הטיסה לכל מועדוני ה-Crown Room וטרקליני מחלקת העסקים. כחלק מחידוש מחלקת העסקים, דלתא אף הרחיבה את טרקלין מחלקת העסקים שלה בשדה התעופה הבינ"ל הרטספילד-ג'קסון שבאטלנטה ושידרגה מנות מזון חמות המוגשות בטרקלינים בשדה התעופה הבינ"ל ג'ון פ. קנדי בניו יורק.

בנוסף, כל נוסעי הטיסות הבינ"ל יכולים לבצע את הצ'ק-אין תוך שימוש בטכנולוגיה חדשה המאפשרת את סריקת הדרכון בשירות עצמי בשערי היציאה הבינ"ל של דלתא באטלנטה, סינסינטי וניו-יורק.

דלתא איירליינס היא אחת מחברות התעופה הבינלאומיות הגדלות במהירות בעולם עם יותר מ-50 קווים בינלאומיים חדשים שנוספו או שדווח על הוספתם בשנה האחרונה.
החברה מציעה טיסות ל-460 יעדים ב-97 מדינות באמצעות חברות התעופה Delta, Delta Shuttle ו-Delta Connection והשותפות העולמיות שלה. בקיץ 2006, דלתא מתכננת להציע ללקוחותיה יותר יעדים בין ארה"ב, אירופה, הודו וישראל מכל חברת תעופה בינ"ל אחרת, כולל שירות ל-11 יעדים טרנסאטלנטיים חדשים מנמלי המאסף שלה (Hubs) באטלנטה וניו יורק-JFK.

דלתא היא גם חברת תעופה מרכזית למכסיקו, דרום ומרכז אמריקה והקריביים, עם כ-40 יעדים שהוכרזו בשנה האחרונה. בני הברית השיווקיים של דלתא אף מאפשרים ללקוחות לצבור ולפדות SkyMiles על יותר מ-14,000 טיסות המוצעות על ידי SkyTeam ושותפים אחרים. דלתא נמנית על החברות המייסדות את SkyTeam, ברית תעופה גלובלית שמספקת ללקוחותיה כר נרחב של יעדים, טיסות ושירותים עולמיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר