מחפשים עבודה בבית? קבלו 4 מתכונים למובטלים

התקופה שעוברת בין עבודות גם מחייבת אותנו להישאר בבית – אז למה לא לנצל את זה כדי להכין אוכל ביתי מזין ומשביע?
מי שנמצא בין עבודות ומחכה שתגיע ההצעה המושלמת לקריירה חדשה, יכול לנצל את הזמן כדי להכין אוכל ביתי. רוצים לקבל רעיונות למתכונים? הנה כמה הצעות

תהליך סטנדרטי של חיפוש עבודה מתאפיין בכך שהוא דורש השקעה של זמן ומשאבים. בין היתר, אנו מעבירים את התהליך הזה בשיפוץ וניסוח קורות חיים, במעקב אחר מודעות דרושים, וביצירת קשר עם מעסיקים פוטנציאליים. עם זאת, התקופה שעוברת בין עבודות גם מחייבת אותנו להישאר בבית – אז למה לא לנצל את זה כדי להכין אוכל ביתי מזין ומשביע.

הנה למשל 4 מתכונים למובטלים, שגם אתם יכולים להכין עד שתמצאו עבודה חדשה:

פסטה

רוצים להתפנק? רכשו חבילת ספגטי, קופסת מוצרלה, 6 עגבניות, בצל, 6 שיני שום, 12 עלי בזיליקום ותבלינים בסיסיים של מלח, סוכר, פלפל שחור, שמן זית ו-5 כוסות מים.

ראשית, שמים בסיר את החומרים ומביאים לרתיחה. שנית, מנמיכים את הלהבה, מכסים ומבשלים 5 דקות. שלישית, מערבבים בעדינות ומבשלים עוד 7 דקות לפני שמתקנים תיבול ומגישים.

קציצות בשר

המתכון של קציצות בשר מתאים בעיקר למובטלים שצריכים להכין ארוחת צהריים לילדים. כאן המצרכים הם 600 גרם בשר טחון, 2 שיני שום, בצל קטן, ביצה, שליש כוס פירורי לחם, ותבלינים מועדפים כמו מלח, כמון, אבקת קינמון ומעט פלפל שחור.

מערבבים בקערה את חומרי הקציצות ויוצרים כדורים קטנים. מניחים בעדינות ברוטב שמכינים מראש, מבשלים כ-10 דקות עם מכסה, וממשיכים לערבב על אש בינונית במשך 30 דקות.

עוף בתנור

בשביל עוף בתנור עם ירקות תצטרכו לקנות 10 חתיכות שוקיים, בצל גדול, תפוח אדמה, בטטה, פלפל אדום, עגבנייה ו-10 עגבניות שרי. במקביל, תבלו את הירקות עם שמן זית, שום, מלח ופלפל שחור, ותבלו גם את העוף עם אותה תערובת.

אחרי התיבול של העוף והירקות, מניחים יחד בתבנית ענקית מרופדת בנייר אפייה. מכניסים לתנור ב-180 מעלות, ממתינים שעה וחצי-שעתיים, ואוכלים בתיאבון.

פנקייקס שיבולת שועל

זה שאין לכם עבודה לא אומר שלא מגיע לכם להתפנק. בפועל, הדרך הכי טובה לעשות את זה היא עם פנקייקס, שאותם אפשר להכין משיבולת שועל בשביל הערך התזונתי.

המצרכים ל-12 מנות הם 15 גרם חמאה, ביצה, מיכל יוגורט קטן, שליש כוס חלב, כוס קוואקר, חצי כוס קמח, חצי כפית אבקת אפייה, חצי כפית סודה לשתייה, רבע כפית מלח, וכף סוכר חום כהה.

קודם ממיסים את החמאה במחבת ומניחים לקירור. לאחר מכן טורפים ביצה בקערה, מוסיפים את היוגורט, החלב והחמאה המומסת, וטורפים. בהמשך, מוסיפים לקערה את שאר החומרים ומערבבים עד לתערובת אחידה. ממתינים כ-10 דקות, ממיסים שוב חמאה במחבת, ויוצקים שתי כפות בלילה לכל פנקייק. מטגנים 2-3 דקות ומגישים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר