fbpx

מחקר: עליה במספר שותי יין צעירים בארה"ב

על פי המחקר, צעירים שותים יותר יין, ולעתים תכופות יותר, בשלב מוקדם של בגרותם. ממצא נוסף הוא שהרבה אנשים שזיהו עצמם כשותי בירה או אלכוהול אחר, מוסיפים עתה יין למגוון המשקאות שלהם
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

מחקר חדש של Impact Databank מאשר את מחקר גאלופ מהשנה שעברה, שקבע כי יין גבר על בירה כמשקה האלכוהולי המועדף על אמריקאים; וטוען כי צריכת היין בארה"ב הגיעה לרמות שיא.
מועצת שיווק היין פרסמה מחקר חדש שמאשר גם הוא כי יותר בוגרים אמריקאים שותים יין מאי-פעם.

הסקר, שנערך בקרב 1,398 אנשים, גילה כי מספר שותי יין בעלי הכנסה שנתית של 35,000 דולר ומעלה, עלה ב- 31 אחוז מ- 2000 ל- 2005, בעוד מספר הבוגרים ששתו בירה ו/או אלכוהול אחר, אך לא יין, ירד ב- 25 אחוז.

על פי המחקר, צעירים שותים יותר יין, ולעתים תכופות יותר, בשלב מוקדם של בגרותם. ממצא נוסף הוא שהרבה אנשים שזיהו עצמם כשותי בירה או אלכוהול אחר, מוסיפים עתה יין למגוון המשקאות שלהם.

חלק מכך נובע מנושא הבריאות והקשר הנתפס בין יין לבריאות ואריכות ימים. ראויה במיוחד לציון עלייתם של שותי יין הצעירים בגילאי 28-18, המצטרפים לבני דור ה- X (40-29) כגורמים בולטים בשוק המגדילים את צריכתם במהירות ובכמות הרבה ביותר.

הצעירים מעדיפים יין אדום, וכן מעדיפים יין מיובא – בשיעור גבוה משמעותית לעומת צרכנים מבוגרים. 37% מהיין הנצרך ע"י צעירים הנו מיובא, בעוד דור הבייבי בום שותה רק 25 אחוז יין מיובא מתוך כלל צריכתו.
מסתבר כי 60 אחוז מהצרכנים הצעירים הם גברים, בעוד שבמגזרים אחרים של שותי יין בארה"ב יש דומיננטיות של 60 אחוז לנשים.


Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה