מיזם חדש ליקבי רמת הגולן ולהקת מחול בת-שבע

בכל ערב, בין התאריכים 6-8 בספטמבר בשעה 21:00, יעלה המופע 'הורה'– יצירתו החדשה של אוהד נהרין בביצוע רקדני להקת מחול בת-שבע, ובמתחם יין שיוקם במיוחד לאירוע זה, יימזגו וייחשפו לקהל מגוון היינות מסדרת 'גמלא' מבית היקב בין השעות 20:00-23:00

יקבי רמת הגולן ולהקמתוך מופע הורה. צילום: גדי דגוןת בת-שבע יוצרים יחד חגיגה של מחול ויין – שלושה ימים, שבהם מוזמן הקהל לחוויה המשלבת את עולמות היין והמחול יחדיו.

בהמשך לשיתוף הפעולה המתמשך בין הגופים לאורך השנתיים האחרונות, אשר הפך את יינות יקבי רמת הגולן ל'יינות הבית' של בת-שבע, המלווים את הפעילויות המרכזיות של הלהקה, יציע המיזם החדש, שיתרחש לקראת ראש השנה, אירוע חגיגי ומתמשך במרכז סוזן דלל, משכנה של להקת בת-שבע.

בכל ערב, בין התאריכים 6-8 בספטמבר בשעה 21:00, יעלה המופע 'הורה' – יצירתו החדשה של אוהד נהרין בביצוע רקדני להקת מחול בת-שבע, ובמתחם יין שיוקם במיוחד לאירוע זה, יימזגו וייחשפו לקהל מגוון היינות מסדרת 'גמלא' מבית היקב, בין השעות 20:00-23:00.

במחיר הכרטיס למופע, יוכל כל צופה לקבל שתי כוסות יין ממגוון היינות שיוצגו. בנוסף, יוכלו המשתתפים ליהנות מסדנאות יין שיתקיימו במקום בהנחיית צוות ההדרכה של יקבי רמת הגולן, ומשיחות עם רקדני הלהקה לאחר המופעים. מתחם היין יהיה פתוח גם לקהל הרחב ויציע טעימות יין בתשלום.

מחיר לכרטיס: 120 ₪. סדנאות היין והשיחה עם הרקדנים בהרשמה מראש. כמות המשתתפים בסדנאות מוגבלת. השתתפות הקהל הרחב בחגיגת היין בלבד, במחיר 15 ₪ לגביע יין אדום ו- 10 ₪ לגביע יין לבן.

להזמנת כרטיסים למופע, החל מה- 16 באוגוסט: קופת בת-שבע, טל. 03-5104037

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר