מיצי ירקות ופירות בזוזוברה

לצינון הקיץ, מציעים בזוזוברה, בר האטריות האסיאתי, מגוון עשיר של מיצים טבעיים וצוננים העשויים מפירות וירקות טריים הנסחטים במקום

לצינון הקיץ, מציעים בזוזוברה, בר האטריות האסיאתי, מגוון עשיר של מיצים טבעיים וצוננים העשויים מפירות וירקות טריים הנסחטים במקום.

השף אבי קונפורטי הרכיב תפריט של שמונה מיצים סוחפי חושים ומלאי בריאות, שהינם פצצות אנרגיה טבעיות: הם עשירים בוויטמינים, מרווים ומצננים, עוזרים בניקיון הגוף ומספקים אנרגיה אופטימאלית לחיים בריאים ומאושרים.

סאמוי קוקונט: חלב אגוזי קוקוס ודבש דקלים קפוא (15 ש"ח)
בורה בורה: מיץ חושני על בסיס פירות העונה ופירות טרופיים (פסיפלורה, מנגו ותפוזים) עשיר בוויטמינים נוגדי חמצון C ו-E ונחשב כמקור חשוב לברזל (14 שקל)

בלאדי רד: משקה חזק על בסיס עגבניות, עלים ירוקים וווסאבי, המסייע לעיכול וניקיון הגוף (10 שקל)
צהוב עולה – מיץ גזר וקמצוץ ג'ינג'ר טרי- עשיר בוויטמין A (12 שקל)

כתום חזק: תערובת מרעננת של מיץ תפוזים ומיץ סלק טרי- עשיר בוויטמין C (12 שקל)

מיץ תפוחי עץ ירוקים סחוט במקום: עשיר באנטי אקסידנטים (14 שקל)

רובי רד: מיץ רימונים טבעי חמוץ, מתוק, עשיר ברזל ומסייע לתקינות כלי הדם (15 שקל)

לאסי בננה: משקה על בסיסי יוגורט, בננות טריות ואגוזים- עשיר באשלגן (10 שקל)

רקע:
מסעדת "זוזוברה", הנה בר אטריות אסיאתי, שמשלב שיטות מסורתיות, חומרי גלם מעולים, ומנות מלאות טעמים שזורמות לשולחן בקצב מהיר ועל פי סדר הכנתם במטבח.

זוזוברה מגישה אוכל בריא, איכותי ובלתי מתפשר, במחיר סביר, ברמת שירות גבוהה ובסביבה חברתית נעימה ונקייה מעשן, תוך שיפור מתמיד ושימוש חיובי בטכנולוגיה מודרנית ומציעה לנכנסים בה חווית אכילה דינאמית, ואינטראקטיבית עם המקום.
משמעות השם נגזרת מפורטוגזית עתיקה – אי שקט נפשי, או הרגשתCHAOS …

זה כנראה מה שקרה למגלים הראשונים של אסיה, שפגשו לראשונה אנשים מלוכסני עיניים ומטבח שונה לחלוטין ממה שהכירו. זה מה שקורה למי שמגיע לראשונה לזוזוברה ומתחבר על דרך הניגוד (שילוב מודרני של פילוסופית יין וינג) עם הרגשת רווחה ונינוחות מהאוכל הבריא על שלל טעמיו. המסעדה מבוססת על תחלופה גבוהה של סועדים בכל שעות היום, משנה את אופייה בין שעות היום והלילה ע"י השתקפויות של צבעים ותמונות על המשטחים הבוהקים שבחלל אשר תורמים לתחושת הדינאמיות של המקום. השינויים המתרחשים ללא הרף בתאורה עונים על המגמה הרווחת כיום בעולם בציפייה להשתנות, הומור וגמישות ואינם מאפשרים לסועד להישאר אדיש לחלל.

זוזוברה , בר אטריות אסיאתי
שנקר 7, בנין גב ים, הרצליה פיתוח 09-9577077
שעות פתיחה: כל יום 24:00-

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר