מיתוג חדש ליקב תבור

יקב תבור משלים מהלך של מיתוג מחדש, בהשקעה של כ- 1.5 מיליון ש"ח. במסגרת המהלך, שכלל גיבוש שפה תקשורתית חדשה, עוצבו מחדש לוגו החברה, תוויות הבקבוקים, האריזות ועזרי המכירות

יקב תבור משלים מהלך של מיתוג מחדש, בהשקעה של כ- 1.5 מיליון ש"ח. במסגרת המהלך, שכלל גיבוש שפה תקשורתית חדשה, עוצבו מחדש לוגו החברה, תוויות הבקבוקים, האריזות ועזרי המכירות. משמאל: אורן סלע - מנכ

המיתוג החדש ויינות סדרת אדמה II החדשים, המיועדים למכירה במסעדות בלבד וממותגים במראה החדש, נחנכו באירוע שהתקיים במסעדת התרנגול הכחול החדשה של השף שאול בן אדרת, הממוקמת במתחם המגדלים של צומת ההלכה בתל אביב.

השפה התקשורתית החדשה מתכתבת עם הצרכן בפתיחות ובהירות, מתוך רצון להקשיב לו ולמוטיבציות המכוונות את התנהגותו. נקודת המוצא הרעיונית למיתוג היקב הוא הר תבור והאסוציאציות הנלוות לו. בהתאם פותחה שפה גרפית מינימליסטית בכתמי שחור לבן המקיימת דיאלוג עם עולמות האדמה, הרוח, הזרימה, וההתפרצות. כל האלמנטים הללו יוצרים נראות ייחודית ועכשווית לכל הסדרות.

אסף איבניר, סמנכ"ל השיווק של IBBLS משווקת יינות תבור, אומר: "המהלך המקיף של המיתוג מחדש הינו תוצאה ישירה של חשיבה אסטרטגית מבוססת מחקרים איכותיים וכמותיים, מהם עלה הצורך גם ברענון ויזואלי של המותג. במקביל אנו משיקים סידרת פרימיום חדשה, אדמה וו – המיועדת רק למסעדות, ומספר יינות חדשים ומפתיעים המשקפים קפיצת מדרגה משמעותית. אנו משווקים כיום מיליון בקבוקים בשנה, ומקווים להכפיל את הכמות בתוך חמש שנים. ההשקעות שאנו מבצעים בטיוב חלקות הכרמים, בד בבד עם ההשקעות המתבצעות בתחום השיווק והמיתוג, יאפשרו לנו לבצע את מהפכות האיכות והשיווק, ולממש את היעדים שהצבנו לעצמנו".

אורן סלע, מנכ"ל יקב תבור וממשפחת המייסדים של היקב, אומר: "סדרת אדמה קיימת כבר שבע שנים, מ- 2004. היא העוגן של היקב ו"סוס העבודה" שמשך את תבור בשנים האחרונות. הרגשנו שאנחנו רוצים לרענן ולכן העיצוב מחדש, שבא מתפישה עיצובית של חופש, רוח ואדמה – המראה שאנו רואים מדי יום כשמסתכלים על הר תבור וסביבותיו. העברנו את המסר למעצבת מיכל סודאי, והיא נתנה לכך ביטוי עיצובי".
 
אורן סלע סלע מוסיף: "צריכת היין לנפש בישראל עדיין עומדת על 6.5 ליטר לאדם לשנה.אורן סלע ושף שאול בן אדרת נתון זה מקובע כבר כמה שנים ללא תזוזה. אני קורא לכל העוסקים בתחום לחבור למועצת היין בניסיון כן ומקצועי להנחיל את תרבות היין לקהלים רחבים יותר, ולהמשיך ולהשקיע בייצור יינות ישראלים משובחים במחירים סבירים המהווים תחרות הולמת ליינות מיובאים".

יקב תבור הוקם בשנת 1999 על ידי ארבע משפחות כורמים מכפר תבור ,ובבעלותו כרמי ענבים באזור כפר תבור, הגליל העליון ורמת הגולן. היקב שוכן בכפר תבור ומייצר מיליון בקבוקים בשנה בארבע סדרות ברמות מחיר שונות. בשנת 2010 הרחיב היקב את קטגוריית היינות המבעבעים שלו. יינן היקב הוא אריה נשר, בעל שנים ארוכות של ניסיון ומהייננים המוערכים בתעשיית היין הישראלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר