מכונת אספרסו וקפוצ'ינו אוטומטית חדשה של דלונגי מאפשרת תיכנות מראש של הקפה המועדף

למכונת האספרסו והקפוצ'ינו פטנט CRF בלעדי לדלונגי, המאפשר הכנת קפה מהירה במיוחד בין כוס לכוס. מיכל מים ומיכל חלב נשלפים ומנגנון המותאם לגדלים שונים של כוסות והכנה אישית של קפה קצר, בינוני או ארוך, חזק או חלש

חברת ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, מציעה סדרה חדשה של מכונות קפה אוטומטיות מבית דלונגי האיטלקית, מדגם "מגניפיקה" המאפשרת הכנה של אספרסו וקפוצ'ינו איכותי על פי הטעם האישי, באופן אוטומטי לחלוטין.

סדרה זו של דלונגי מוצעת לכל הממהרים לעבודה, שאינם רוצים לוותר על קפה איכותי של בוקר, והיא כוללת את מכונת אספרסו וקפוצ'ינו חדשה מדגם EAM-3500. המכונה מאפשרת תיכנות מראש של אופן הכנת הקפה המועדף, כולל כמות החלב, הקפה והמים, סוג הקפה והטמפרטורה הרצויה. כל שנותר הוא להציב ספל במכונה וללחוץ על לחצן הכנת הקפה האוטומטי.

למכונת האספרסו והקפוצ'ינו פטנט CRF בלעדי לדלונגי, המאפשר הכנת קפה מהירה במיוחד בין כוס לכוס. מיכל מים ומיכל חלב נשלפים ומנגנון המותאם לגדלים שונים של כוסות והכנה אישית של קפה קצר, בינוני או ארוך, חזק או חלש. למכונה מערכת קפוצ'ינו ייחודית המשלבת קיטור אוויר וחלב להכנת קפוצ'ינו מוקצף ועשיר וכן תכנית אוטומטית לשטיפה והסרת אבנית.

מכונות הקפה האוטומטיות של דלונגי מסדרת "מגניפיקה" נמכרות בטווח מחירים בין 4,000-6,500 ₪.
מחיר מכונת האספרסו והקפוצ'ינו האוטומטית של דלונגי EAM-3500 – 6,499 ₪.


ניופאן מעניקה אחריות לשנה על מכונות הקפה של דלונגי ומציעה שירות VIP לרוכשי מכונות קפה אוטומטיות של דלונגי, המעניק ללקוח לאחר הרכישה הדרכה מקצועית על ידי איש שירות בבית הלקוח, וכן מכונת קפה חלופית בעת תקלה עד גמר התיקון.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר