מכירה מוקדמת של יינות גרמניה מבציר 2008 בג'יאקונדה

יבואנית היינות ג'יאקונדה מציעה במכירה מוקדמת יינות מאיכות גבוהה, של כרמים ויצרנים מהחשובים ביותר בגרמניה, וזאת בכמות מוגבלת מאוד של יינות מבוקשים אלה, שג'יאקונדה הינה יבואן בלעדי מורשה שלהם בישראל

יבואנית היינות ג'יאקונדה מציעה במכירה מוקדמת יינות מאיכות גבוהה, של כרמים ויצרנים מהחשובים ביותר בגרמניה, וזאת בכמות מוגבלת מאוד של יינות מבוקשים אלה, שג'יאקונדה הינה יבואן בלעדי מורשה שלהם בישראל.

ענת ורפאלה מג'יאקונדה, מספרות: "בציר 2008 בגרמניה היה בציר נפלא ב- Top Estates. קלאסי ומלא חיים בכל קלסיפיקציה שהיא. עם יינות המבטאים נפלא את האדמות ומציעים פריכות בהירה וכובשת מיידית. זהו בציר אשר הניב יינות יוצאים מן הכלל, שובי לב, כמו רקומים בחוטי זהב ברמת ה- QbA, הקבינט והשפטלזה העדינים, כמו גם מבחר נפלא של יינות אאוסלזה קלאסיים במיוחד, עם מעט מאוד בוטריטיס, דבר המאפשר לאאוסלזה לשקף באופן צלול במיוחד את הטרואר במיטבו".
השתיים מוסיפות: "יינות בציר 2008 הם בעלי יכולת התיישנות יוצאת מגדר הרגיל בזכות החומציות הגבוהה והצלולה, אך זהו בציר אדיר בעיקר עבור היינות היבשים – האלגנטיות, העומק ועוצמת הטעמים של יינות אלה מצמררת. בציר 2008 הניב יינות מעודנים, בעלי אלכוהול נמוך, עם איזון מרשים בין בשלות, ייחודיות טעמים וחיות".

את פירוט היינות ומחיריהם תוכלו לקבל בגיאקונדה: טל. 03-6022746
ההזמנות יתקבלו על בסיס כל הקודם זוכה.
מועד אחרון לקבלת הזמנות ליינות אלה: מוצאי שבת 26.06.10.
ההזמנה באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
זמן הגעה משוער של היינות לישראל: תחילת חודש יולי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר