מכירות דיוטי פרי בעולם משגשגות: 28.5 מיליארד דולר ב- 2005

הגידול בתעבורת נוסעים בטיסות בינלאומיות הנו קריטי לעסקי הדיוטי פרי, מאחר שמחצית המכירות העולמיות מתבצעות בשדות תעופה. כ- 7 אחוזים מהמכירות הן במטוסים עצמם

הזינוק בטיסות נוסעים בעולם מביא למכירות שיא בחנויות הדיוטי פרי.
נוסעים צפויים להוציא השנה סכום שיא של 28.5 מיליארד דולר בחנויות דיוטי פרי, גידול של כ- 6 אחוזים מ- 2005. כך עולה מנתונים ראשונים של חברת המחקר השבדית ג'נריישן גרופ.
הנתון כולל חנויות בשדות תעופה בתוך אירופה, הדומות בפעילותן לדיוטי פרי.

הגידול בתעבורת נוסעים בטיסות בינלאומיות הנו קריטי לעסקי הדיוטי פרי, מאחר שמחצית המכירות העולמיות מתבצעות בשדות תעופה. כ- 7 אחוזים מהמכירות הן במטוסים עצמם. בארה"ב: 70 אחוז מהמכירות הן בנמלי תעופה.

גורמים נוספים המשפיעים על שגשוג זה:
· אבטחה בנמלי תעופה: מביאה נוסעים מוקדם יותר לבידוק בטחוני, ונשאר להם יותר זמן לקניות.
· חנויות משודרגות: התעשייה נהנית מכך שהחנויות שופרו בשדות תעופה רבים בעולם, ויש בהן יותר סחורה בלעדית ומחירים תחרותיים. בין הפריטים האלה: בשמים במהדורות מיוחדות, משקאות חריפים ארוזים במיוחד, ומוצרים מתוחכמים – הרבה מהם מוצרים ספציפיים לארץ בה הם נמכרים, עבודות יד, אמנות, וכו'.

מסתבר כי המחיר אינו הגורם המשפיע ביותר על קניות בנמלי תעופה, מאחר שקשה להשוות לרשתות שיווק שונות כמו ביום-יום, אך קונים מתוחכמים ימצאו הזדמנויות בנמלי תעופה בעולם, ביניהם בולט זה של דובאי.

מכירות דיוטי פרי בצפון ודרום אמריקה עלו בשנה שעברה ב- 15 אחוז – הגידול הגבוה ביותר של אזור כלשהו בעולם.
המכירות באירופה הסתכמו ב- 11.5 מיליארד דולר, אסיה – 8.4 מיליארד דולר, ואמריקה אחרונה עם 6.8 מיליארד דולר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר