מכניסים צבע למטבח

עיצוב חלל הפנים של המטבח חייב להיות ייחודי על מנת לענות בעת ובעונה אחת גם על צרכים דקורטיביים וגם על מטרות פונקציונליות. אז איך עושים את זה בלי לוותר על הצבע והגוון? הנה כמה הצעות

עיצוב של חלל הפנים במטבח הוא משימה קשה יותר מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, המטבח הוא בדרך כלל חדר מרכזי שאליו מגיעים גם בני המשפחה וגם האורחים. כפועל יוצא מכך, המטבח חייב להיות מעוצב ולענות על דרישות דקורטיביות מאוד ספציפיות. מנגד, המטבח ייחודי בכך שמשתמשים בו כדי לבשל, לאפות, לטגן, וכמובן לאכול. אז בהקשר הזה, המטרה של העיצוב היא גם להפוך את חלל הפנים לפונקציונלי ונוח.

החדשות הטובות הן שכיום אפשר להכניס צבע למטבח בכמה פעולות פשוטות. בטווח הקצר, מדובר על שדרוג משמעותי של המטבח עם גוונים וצבעים שהולמים את אופי השימוש בו. בטווח הארוך, עיצוב מטבח מעלה את ערך הנכס ולמעשה מחזיר את ההשקעה.

 צבעים טבעיים: כשהסגנון הכפרי פוגש את המטבח האורבני

האפשרות הראשונה היא לבסס את העיצוב של המטבח על צבעים טבעיים. בשביל להשיג אווירה כזו, משתמשים בעץ טבעי שמתכתב גם עם סגנון עיצוב כפרי, או שצובעים בצבעי עץ את החומרים הקיימים בנגרות המטבח.

ספציפית עם עץ, החדשות הטובות הן שטווח האפשרויות רחב וכולל בתוכו מטבחים מעץ כהה או בהיר, עם היתרון של אווירה חמימה ומשפחתית גם במטבחים גדולים וגם במטבחים קטנים. כמו כן, ניתן לשלב בין סגנון העיצוב הכפרי לבין המאפיינים של מטבח אורבני בעזרת שימוש בעץ טבעי ומרשים.

 לבן או שחור?

מטבח לבן לגמרי משנה את האופי של הבית כי הוא מצליח להיות מרהיב, אקסקלוסיבי ויוקרתי, עם השראה עבור עיצוב חלל הכניסה והסלון. בניגוד לסברה הרווחת, המטבח הלבן גם לא חייב להיות קשה לתחזוקה – כל עוד משתמשים בטכניקות הנכונות.

את ארונות המטבח הלבן, למשל, ניתן לייצר מכל חומר ולאחר מכן לצבוע, לרבות בארונות עץ או בפאנלים מעץ טבעי. כמו כן, ניתן לשלב בצבע הלבן פרזול מתכת ולהתכתב עם גוונים של כסף, זהב או שחור. לחילופין, אפשר לוותר על הידיות או הפאנלים ולהשלים את המראה האלגנטי עם צבע לבן בכל חלל הפנים.

לשם השוואה, האפשרות ההפוכה היא ללכת על מטבח שחור. כאן היתרון הוא מראה סולידי ודרמטי, אך החיסרון הוא התאמה לחללים גדולים בלבד. בפועל, את המראה השחור מבססים על מסגרות הדלתות, כונניות, מדפים או פרזול מיוחד.

 הגיע הזמן למטבח ססגוני

יש גם אפשרות של עיצוב מטבח ססגוני. כאן הדגש הוא על סגנון עיצוב חופשי, כמו גם על שילובי צבעים שמתאימים לטעם האישי של בני המשפחה. באותה הזדמנות, אפשר לשדרג את סביבת העבודה עם אלמנטים כמו מדפים, ארונות אחסון וכדומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר