מלון הרודס אילת מחליף את חדרי האוכל במסעדות

קומפלקס הרודס באילת משיק תפיסת אירוח חדשה: לראשונה בארץ – חופש בחירה קולינרי: מגוון מסעדות הפתוחות לאורחי המלון, ומחליפות את חדר האוכל. במקביל, פותח המלון שלוש מסעדות חדשות

קומפלקס הרודס באילת משיק תפיסת אירוח חדשה: לראשונה בארץ – חופש בחירה קולינרי: מגוון מסעדות הפתוחות לאורחי המלון, ומחליפות את חדר האוכל. אורחים אשר יזמינו אירוח במסגרת של חצי פנסיון או פנסיון מלא, יוזמנו עם קבלת ההזמנה או לאחר ההגעה למלון לבחור לעצמם את ההעדפה האישית במגוון מסעדות המלון.

קומפלקס הרודס באילת, הכולל את הרודס פאלאס, ספא הרודס ויטאליס ואת הרודס פורום, משיק תפיסת אירוח חדשה בתחום המזון, שבבסיסה, לראשונה בארץ: חופש בחירה קולינרי, אשר יחליף את הארוחות המסורתיות בחדר האוכל, הנהוגות בבתי המלון. במסגרת חופש הבחירה, יוזמנו אורחי הרודס להחליף את הארוחה בחדר האוכל, בארוחות במגוון מסעדות, אשר יציעו סגנונות קולינריים מגוונים, לפי תכנון ובחירה אישית.

אורחים אשר יזמינו אירוח בקומפלקס הרודס במסגרת של חצי פנסיון או פנסיון מלא, יוכלו לבחור בעת ההזמנה או לאחר ההגעה למלון ארוחות באחת מחמשת ממסעדות הרודס, כל יום במסעדה אחרת, בהתאם לטעמם האישי וללוח הזמנים המתאים להם.

במקביל לתפיסת "חופש הבחירה הקולינרי", ישיק קומפלקס הרודס, שלוש מסעדות חדשות, המתמחות במאכלים ממטבחים שונים: מסעדת "תמרינד", המציעה מטעמים מהמטבח הלבנוני, מסעדה איטלקית בשם "אמירים", ומסעדת סושי בשם "סוטו". מסעדות אלו יתווספו ל-2 המסעדות הקיימות כבר היום בקומפלקס: "צפרים" ו"לורנס" המציעות מאכלים בינלאומיים (ב"צפרים") ו"לורנס" שמציעה מאכלי גורמה של השף רונן דברת בלוך.

מנכ"ל הרודס, יוסי סודרי, ציין כי הרודס רואה לנגד עיניה את שדרוג השירות לקהל האיכותי המתארח בהרודס. ביטול השיטה המסורתית של חדר האוכל בארוחות הצהריים וארוחת הערב בפרט, שהיא הארוחה המרכזית בזמן האירוח, הולכת לקראת האורח ומתאימה עצמה לצרכיו והעדפותיו למגוון קולינרי ובחירה אישית על פני חדר האוכל. בשיטה הזו יוכלו האורחים במסגרת של חצי פנסיון או פנסיון מלא, להנות מתכנון וחופש בחירה אישי.

קומפלקס הרודס הינו בבעלות רשת שרתון ישראל והיזם והאדריכל יואב איגרא, ומנוהל על ידי שרתון ישראל. הרודס הינו מרכז האירוח, הבילוי והבידור המוביל בישראל. בקומפלקס שלושה אזורי אירוח נפרדים, אשר נבדלים במיקום, באופי, בגודל, ובמגוון פעילויות אירוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר