מלון ישרוטל אמבסדור הופך לישרוטל ים סוף

עם סיום תהליך המיתוג מחדש של מלון ישרוטל אמבסדור הנמצא בחוף אלמוג באילת, שונה שמו והפך להיות ישרוטל ים סוף, מלון נופש וצלילה

עם סיום תהליך המיתוג מחדש של מלון ישרוטל אמבסדור הנמצא בחוף אלמוג באילת, שונה שמו והפך להיות ישרוטל ים סוף, מלון נופש וצלילה.

במהלך השנתיים האחרונות, מאז רכשה חברת ישרוטל את המלון והחלה לנהל אותו, הושקעו כ- 6 מיליון ש"ח בשיפוץ ושדרוג החדרים והשטחים הציבוריים.
בד בבד שונה קונספט ההפעלה של המלון, שהפך להיות מלון "שקט", המציע רוגע ושלווה ללא צוותי בידור וללא הפעלות בטרקלין ובבריכה.

בבריכת המלון נוצרה אוירה מיוחדת באמצעות פינות ישיבה אלטרנטיביות, "קבנות" ופינות שנטי, ריהוט מיוחד, מוסיקת צ'יל אאוט שאף מנעימה את יתר שטחי המלון הציבוריים הנרחבים.

אחת האטרקציות המשמעותיות במלון ישרוטל ים סוף, היא מועדון הצלילה "ישרוטל מנטה" הנמצא בו.
המועדון, הנחשב למוביל והגדול בישראל עם עשרות מדריכים ובית ספר לצלילה, ומיקומו של המלון בסמוך לשמורת הטבע של חוף אלמוג, מאפשרים לאורחי המלון היכרות עם העולם התת ימי עם שנורקל או בצלילה תת ימית בהדרכת מדריכי המועדון.

בחודשי הקיץ מתוכננת לפעול במלון קייטנת צלילה מיוחדת לאורחים הצעירים, בנוסף לפעילויות המגוונות שמציע "ישרוטל מועדון ספורט הים האדום" הכוללות בין היתר: שייט על הספינה אוריוניה, צלילה, טיולי ג'יפים – כולל ג'יפים לנהיגה עצמית, ספורט ימי ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר