מלונות פאר ביוון וטיסה במחלקת עסקים של אל על לרוכשי חופשות היוקרה של המרכז לתיירות בינלאומית

שדרוג למחלקת עסקים בתוספת של 80 יורו לרוכשי חבילות היוקרה ליוון של המרכז לתיירות בינלאומית. סוויטות מפוארות עם בריכה פרטית, סאונות ענק פרטיות, מסכי פלזמה, חדרי אמבט מדהימים, מרתף יינות פרטי – הכל ועוד במלונות הפאר ביוון

המרכז לתיירות בינלאומית, אשר מייצג בארץ בלעדית מלונות פאר חלומיים ביוון, שולט במכמני התיירות במדינה ובאייה ובונה מסלולים אישיים לחובבי הפינוקים ומלונות הפאר, תוך כדי טיפול בכל אחד מפרטי הטיול.

שיתוף פעולה בין חברת אל על למרכז לתיירות בינלאומית הוליד חבילות יוקרה, המשלבות מלונות פאר 5 כוכבים ביוון עם טיסה נוחה. כל מי שיזמין חבילות נופש באחד ממלונות היוקרה של המרכז לתיירות בינלאומית ביוון, יוכל לשדרג את הטיסה למחלקת עסקים בתוספת 80 יורו בלבד.

בימים אלה התיירות ביוון נמצאת בשיאה, היא נקייה מטופחת ומסבירת פנים. אחרי האולימפיאדה התשתיות בה משודרגות, הוקמו בה מלונות יוקרה מפוארים, מרכזי ספא מטופחים, מרכזי קניות בעלי ניחוח בינלאומי – וכל אלה במרחק של חצי שעה מאתונה.
חצי האי אטיקה, אשר מקיף את אתונה, נותן אפשרות ליהנות מצד אחד מהעיר היפהפיה והתוססת ומיתרונותיה מחד, ומתחושה של נופש מנותק וחלומי במעין אי מבודד, עם פינות חמד קסומות, מאידך.

מלונות היוקרה של יוון מציעים פינוק רב. החל בכלי מיטה מפנקים, מגבות עבות ורכות, דרך סאונות ענק פרטיות, מסכי פלזמה או מרתף יינות פרטי. יש אף מלונות המציעים בריכה פרטית לכל סוויטה. במלונות הפאר ישנו גם דגש לחדרי אמבט מפנקים במיוחד, וללא צוותי בידור.

הטיסות של אל על ליוון יוצאות 4 פעמים בשבוע, בימים שני, שלישי, רביעי ושישי. עם שדרוג הטיסה למחלקת עסקים נהנים הטסים מטרקלין העסקים "המלך דוד", שעבר לאחרונה שינוי על ידי הוספת חדר טיפולים של יערות הכרמל ותפריט מגוון של רשת ארקפה. אל על אף שדרגה את חווית הטיסה במחלקות העסקים עם מושבים חדשים המאפשרים התרווחות במושבים, תנומה קלה או קריאה.

המחירים לאדם בחדר זוגי (על בסיס משתנה) כולל טיסות אל על (לפני תוספת השדרוג למחלקת עסקים):
אסטיר פאלאס – 5* פלוס, על חצי אי ווליאגמני-
אגף אריון – 819 יורו
אגף נפסיקה – 899 יורו
המחיר על בסיס ארוחות בוקר

כף סוניון – 5* פלוס בכיף סוניון –
חדר רגיל (נוף לגנים) יולי אוגוסט – 688 יורו
חדר (נוף לים) יולי – 764 יורו, אוגוסט – 879 יורו
ווילה עם בריכה פרטית ל – 4 (2 מבוגרים + 2 ילדים) X 4 – -1,666 יורו
המחיר על בסיס חצי פנסיון

נפליה פאלאס – 5* פלוס, בתוך מצודה עתיקה הצופה לעיירה ולים –
חדר רגיל בניין ראשי (נוף לים) – 748 יורו
חדר בונגלו (נוף לים) דלוקס – 838 יורו
חדר בונגלו (נוף לים) דלוקס סופריור – 999 יורו
המחיר על בסיס ארוחות בוקר

שדרוג הטיסה למחלקת עסקים – תוספת 80 יורו (לממהרים להירשם, כל עוד יש מקום במחלקת עסקים)


פרטים נוספים: WWW.WTC.CO.IL
טל. 03-6243444

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר