מנטה חונכת את מנטה PREMIUM COFFEE

במסגרת המהלך מותגה מחדש קטגוריית הקפה ברשת מנטה, במטרה לספק ללקוחות חווייה חדשה של קפה איכותי 'על הדרך' בסגנון בתי הקפה של ניו יורק, העיר שהביאה את בשורת ה- coffee to go לעולם

מנטה, רשת חנויות הנוחות של חברת דלק, חונכת עולם קפה חדש: מנטה PREMIUM COFFEE – בהשראת חוויית הקפה הניו-יורקית.

במסגרת המהלך מותגה מחדש קטגוריית הקפה ברשת מנטה, במטרה לספק ללקוחות חווייה חדשה של קפה איכותי 'על הדרך' בסגנון בתי הקפה של ניו יורק, העיר שהביאה את בשורת ה- coffee to go לעולם.

ההשקעה בחוויית הקפה של מנטה כוללת מיתוג חדש של המתחם הקמעונאי, מבצעים מיוחדים, כוסות ומוצרים חדשים ואיכותיים הנלווים לקפה.
קפה הפרמיום שיימכר ברשת הינו קפה טחון מתוצרת "מאורו" איטליה, הנמכר בבתי קפה ומסעדות גורמה בארץ ובעולם.

בנוסף לבחירת מוצר מוביל ואיכותי בתחום קפה הפרמיום, השקיעה רשת החנויות של מנטה בהכשרת עובדיה כבאריסטות מומחים להכנת קפה פרמיום לסוגיו. ההכשרה נעשתה על ידי מדריכים ואנשי מקצוע של מאורו.

קטגוריית הקפה בחנויות נוחות של רשת מנטה נמצאת בגידול מתמיד. כיום נמכרות ברשת מנטה כ- 200 אלף כוסות קפה בחודש, והחברה צופה גידול בשיעור של 35% בשנה הבאה.

במקביל להשקה מחודשת של עולם הקפה, השיקה הרשת את המותג הפרטי של מנטה, שיכלול מגוון מוצרי מזון, חטיפים ומוצרי היגיינה. בין המוצרים: חטיפי אנרגיה במגוון טעמים, כריכים, פיצוחים, חטיפים, היגיינה, מרעננים וכלים חד פעמיים. בכוונת החברה להרחיב את מגוון מוצרי המותג הפרטי לצריכה ביתית וקנייה על הדרך שישווקו ברשת חנויות מנטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר