מסביב לעולם באוניית פאר באמצעות אופיר טורס – לעשירים בלבד, ראו הוזהרתם

באוניה CRYSTAL SERENITY מועסקים בה כ-655 אנשי צוות, משקלה כ-68 טון, ויש בה תאי אירוח לכ-1,080 אורחים. היחס הוא כל איש צוות על 1.6 נוסעים. התאים כולם עם חלון או מרפסת, מרווחים ואלגנטיים, ומצוידים ב-DVD ו- CD PLAYER

"אופיר טורס", נציגת חברת השייט CRYSTAL, משווקת בישראל חבילת שייט ראשונה מסוגה בעולם: מסע באוניית פאר מסביב לעולם במשך 109 לילות בין ה-12 לינואר ל-19 באפריל.
לאכול ושאטו דווח כי שני זוגות מישראל כבר הזמינו מ"אופיר טורס" את מסע שייט מסביב לעולם באוניית הפאר CRYSTAL SERENITY.
עלות השייט לאדם בתא זוגי כ-270 אלף שקל.

המסע ייצא ב-12 בינואר 2007 ממיאמי ויסתיים ב-19 לאפריל בלונדון, סה"כ 109 לילות.

באוניה CRYSTAL SERENITY מועסקים בה כ-655 אנשי צוות, משקלה כ-68 טון, ויש בה תאי אירוח לכ-1,080 אורחים. היחס הוא כל איש צוות על 1.6 נוסעים.
התאים כולם עם חלון או מרפסת, מרווחים ואלגנטיים, ומצוידים ב-DVD ו- CD PLAYER, אפשרות להתחבר לאינטרנט, מבחר כריות, מצעי כותנה מצריים, בר ובו משקאות מתנת CRYSTAL, חדר אמבטיה מצויד בשני כיורים ובמוצרי אמבט יוקרתיים. לתאי הפנטהאוז צמוד שירות 24 שעות, באטלר אישי, ג'קוזי באמבטיה ומקלחת נפרדת.
באוניה 7 חדרי אוכל ומסעדות, קיים מבחר של למעלה מ-200 סוגי יינות, בר גלידות, ניתן להזמין גם אוכל צמחוני, אוכל ללא מלח, אוכל ללא סוכר, וכו'.

האוניה כוללת חדרי כושר עם מיטב המכשירים, מכון ספא היחיד בסגנון "פאנג שוואי", שיעורי יוגה, שיעורי פילאטיס, בריכה, שיעורי לימוד שפות של ברליץ, שיעורי לימוד נגינה של ימאהה וניתן גם להזמין מאמן אישי צמוד במכון כושר. באוניה אולמות אירועים לקונצרטים, מופעים בסגנון ברודווי, פיאנו בר, מועדון יין, דיסקוטק וקזינו.

מסלול השייט של האוניה יעבור בין היתר בצ'ילה, בואנוס איירס, תעלת פנמה, אקוואדור, פרו, ברזיל, קייפטאון, מוזאמביק, איי סיישל, עומן, דובאי, מצרים, יוון, תוניס, איטליה, צרפת, מרוקו, פורטוגל, איסטנבול, רומא ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר