מסוף יוני: אמנות הלגו – תערוכת הלגו הבינלאומית הראשונה בישראל

תערוכת הלגו הבינלאומית שנבחרה על ידי CNN לאחת מעשר תערוכות החובה בעולם, מגיעה לישראל ב- 27.6.2013 ותוצג במקסידום, מרכז הירידים ת"א. בתערוכה יוצגו כ-40 פסלים אשר נוצרו מהלבנים המפורסמות של לגו, על ידי האמן הניו-יורקי נתן סאווייה

The Art Of The Brick – תערוכת הלגו הבינלאומית שנבחרה על ידי CNN לאחת מעשר תערוכות החובה בעולם, מגיעה לישראל ב- 27.6.2013 ותוצג במקסידום, מרכז הירידים ת"א. בתערוכה יוצגו כ-40 פסלים אשר נוצרו מהלבנים המפורסמות של לגו, על ידי האמן הניו-יורקי נתן סאווייה.
בלעדי לתערוכה בישראל: פורטרטים מלגו של בנימין נתניהו ושמעון פרס שיבנו ע"י קהילת המהנדסים הצעירים של ישראל

האמן האמריקאי נתן סאווייה החל את הרומן שלו עם קוביות הלגו כבר בגיל צעיר, אך שלא כמו ילדים רבים, הוא מעולם לא הפסיק לבנות, ליצור ולפתח את הדמיון שלו בעזרת הלגו. התוצאה לא אחרה לבוא בדמותה של תערוכה בקנה מידה בינלאומי, מרשימה בגודלה, אשר הפכה להיות חלק בלתי מהאמנות בעידן תרבות הפופ.
התערוכה כוללת כיום מיצגים מעוררי השראה, פסלים דו ותלת מימדיים, חלקם מורכבים מ-15-25 אלף קוביות לגו, שכולם נוצרו מהשראות שונות שחווה האמן במהלך שנות יצירתו.

יכולתו של סאווייה לקחת את הצעצוע המוכר וליצור ממנו משהו בעל משמעות, תוך הצמדות לשלמותם של הפרטים הקטנים, והדרך שבה הוא מפרש תנועה, מאפשרת לו להעלות את הצעצוע הזה, שכמעט כל ילד שיחק בו, לסטטוס של אמנות.

בתערוכה ישולב באופן בלעדי לישראל אזור פעילויות לגו אינטראקטיבי לכל המשפחה הכולל שולחנות בניה חופשית מאלפי קוביות לגו, מתחם לגו CHIMA ענק הכולל תחרויות, אימונים, זירת קרב ועוד פעילויות רבות לגדולים וקטנים כאחד.

כמו כן, מתחם התערוכה כולל את תצוגת הלגו של מהנדסים צעירים, זוהי תערוכה ייחודית וראשונה בישראל שנוצרה ע"י קהילת המהנדסים הצעירים הישראלית במטרה להעניק למבקרים הצצה לעולם הלגו הרובוטי, ההנדסי והאמנותי המקומי.
במסגרת המתחם הם יצרו באופן בלעדי עבור התערוכה בישראל את הפורטרטים מלגו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והנשיא שמעון פרס.
בתערוכה זו תמצאו עשרות דגמי לגו רובוטיים, מייצגי אמנות ישראלית מקוריים ועמדות משחק אינטראקטיביות אשר פותחו ע"י קהילה זו ויעצימו את חווייתכם.

התערוכה תתתקיים בתאריכים: 27.6-27.8 במקסידום, מרכז הירידים, תל אביב
מחירי כרטיסים: מחיר מלא: 99 ₪, חיילים, סטודנטים, גמלאים: 75 ₪, כרטיס משפחתי: 280 ₪
www.hadran.co.il
www.e-tickets.co.i

אתר התערוכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר