מסעדת "גריל בטרסה" מציעה ארוחת ערב ללילות הקיץ על המרפסת במלון ענבל ירושלים

סעודת הערב מוגשת על מרפסת המלון הנשקפת לתוך גן פעמון הדרור הירושלמי. במרכז הארוחה מבחר בשרים על השיפוד, שייצלו במקום לפי הזמנת הסועד על ידי שף המלון איציק מזרחי וצוותו, ביניהם: פרגיות, אנטריקוט, קבב, שווארמה הודו, כבד עגל, וצלעות כבש.

מסעדת "גריל בטרסה" במלון ענבל ירושלים, מספקת אופציה לירושלמים ולאורחים בעיר, לארוחת ערב מתאימה ללילות הקיץ (מניסיון: כדאי להצטייד בסוודר או בחולצה ארוכת שרוולים – ליל קיץ של ירושלמים זה משהו מיוחד).

סעודת הערב מוגשת על מרפסת המלון הנשקפת לתוך גן פעמון הדרור הירושלמי.
במרכז הארוחה: מבחר בשרים על השיפוד, שייצלו במקום לפי הזמנת הסועד על ידי שף המלון איציק מזרחי וצוותו, ביניהם: פרגיות, אנטריקוט, קבב, שווארמה הודו, כבד עגל, וצלעות כבש.

לצד הבשרים מבחר פיתות וסלטים (חמוצי הבית, חומוס וטחינה, מטבוחה, פטריות, פלפלים קלויים, חצילים, אבוקדו), יחד עם תוספות כגון צ'יפס ותפוח אדמה אפוי. ניתן גם להזמין נקניקיות, המבורגר, כנפיים ברוטב ברביקיו, ועוד עבור הילדים. למנה אחרונה: פלטת פירות ועוגת הבית.
מבחר יינות בתוספת תשלום.

המחיר לסועד: 150 ש"ח.

הארוחה מוגשת בימים א'-ה' בשעות 21:30-18:30.
רצוי להזמין מקומות מראש בטלפון 02-675-6688


מלון ענבל (לרום לשעבר) מונה 294 חדרים דה-לוקס, המשקיפים על נופה הקסום של העיר העתיקה. המלון ממוקם בליבה של ירושלים בסמוך לשכונת משכנות שאננים הציורית וגן פעמון הדרור, ונמצא במרחק הליכה קצר מהאתרים ההיסטוריים והקדושים, כמו גם ממרכזי התרבות והבילוי של העיר.
מלון ענבל זכה השנה, בפעם השניה ברציפות, להיכלל ברשימת הזהב היוקרתית של מגזין התיירות הבין-לאומי "קונדה-נסט טרוולר". כמו כן זכה המלון השנה בציון לשבח על אוכל מעולה מאת אתר השפים הבינלאומי "סטאר-שפס".




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר