מסעדת ה- TUKTUK ברחובות חולקת כבוד לעובדים התאילנדים שלה וחוגגת להם את יום העצמאות התאילנדי

חגיגה מיוחדת של יום העצמאות התאילנדי שחל השנה בחנוכה תתקיים במסעדת TUKTUK בהשתתפות נציגי שגרירות תאילנד בישראל והקהל הרחב

מנהלי מסעדת טוק טוק התאילנדית בפארק המדע ברחובות, החליטו לראשונה השנה לציין את חגיגות יום העצמאות התאילנדי שחל השנה בחג החנוכה באירוע מיוחד ומסורתי, המוקדש לעובדים התאילנדים במקום.
.
האירוע יתקיים ביום רביעי 8.12 בשעה 20:00. הוזמנו אליו נציגי שגרירות תאילנד בישראל, והאורחים ייהנו מארוחת טעימות עשירה ומיוחדת הכוללת מנות תאילנדיות מסורתיות ומהופעה של להקה תאילנדית .

כשילוב ישראלי-תאילנדי, האירוע יחל עם הדלקת נרות חנוכה מסורתית על ידי העובדים התאילנדים של המסעדה שהפכו במשך השנים לישראלים לכל דבר, והם אלה שאחראים על הפקת האירוע.

ארז נבו, מבעלי המסעדה, מסביר את המקור לרעיון לחגיגה: "בשנה שעברה יצא לי לשהות בתאילנד ביום העצמאות שלהם, ונדהמתי מהחגיגות המרהיבות, מהתהלוכות הצבעוניות , מהמאכלים המיוחדים, ובעיקר משמחת החיים הספונטנית של העם התאילנדי באותו יום. העובדים הוותיקים שלנו הפכו עם השנים למשפחה, וכשהעלינו בפניהם את הרעיון הם התלהבו ולקחו על עצמם להפיק את האירוע שכולל תפריט מיוחד ומוזיקה תאילנדית אותנטית, ולהראות לישראלים מהי חגיגה תאילנדית אמיתית."

החגיגות פתוחות לקהל הרחב, ומבטיחים במסעדה חוויה מיוחדת, עשירה וצבעונית שמגרה את כל החושים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר