מסעדת "מיט בול" בראשון לציון משיקה המבורגר במשקל קילו

מסעדת "מיט בול" גריל בורגר בראשון לציון משיקה המוברגר במשקל קילו, במיוחד לחובבי הז'אנר. בשר ההמבורגר הינו אנטריקוט מובחר, כאשר משתמשים בשתי הצלעות הראשונות של האנטריקוט שמתחברות עם הצוואר. זה נתח עם העסיסיות הנכונה, אחוזי השומן הנכונים והטעם הבשרי החזק והעמוק ביותר

מסעדת "מיט בול" גריל בורגר בראשון לציון משיקה המוברגר במשקל קילו, במיוחד לחובבי הז'אנר. בשר ההמבורגר הינו אנטריקוט מובחר, כאשר משתמשים בשתי הצלעות הראשונות של האנטריקוט שמתחברות עם הצוואר. זה נתח עם העסיסיות הנכונה, אחוזי השומן הנכונים והטעם הבשרי החזק והעמוק ביותר.

התיבול הוא פשוט מאוד של מלח ופלפל כי לבשר יש ארומות וטעמים חזקים שלא כדאי להאפיל עליהם בגלל איכות הנתח וסוגו. ההמבורגר עצמו נצרב על פלנצ'ה רותחת כדי לשמר את כל הטעמים והעסיסיות בפנים ואז ההמבורגר עובר לגריל לאש קטנה בינונית לצלייה מושלמת.

את ההשראה למנה הביא לנו מסן פרנסיסקו נדב ליכטשנטיין, מבעלי המקום אשר הגה את המנה לאחר ביקור בהמבורגריה בארה"ב בעיירה קטנה לצד סאן פרנסיסקו בשם סוסוליטו, אליה הגיע בעקבות המלצת אביו שביקר שם לפני 17 שנה וזכר את ההמבורגר המפורסם. מדובר על המבורגר בגודל – 5 מטר X 5 מטר שמוצג בחלון הראווה כגימיק למסעדה שמגישה המבורגרים-איך לא? זהו מקום קטן כאשר בחוץ משתרך תור ענק של נשים גברים וטף מזילי ריר. ההמבורגר מוגש ארוז בנייר ומחסלים אותו בעמידה לפני תשלום החשבון מרוב שהוא טעים.

כשנדב ליכטנשטיין פתח עם שותפיו, ליאוניד גיטלין ועודד בן דורי את המיט בול –גריל בורגר המוביל בראשון החליט כמחווה להציע גם את ההמבורגר קילו העסיסי אשר מוגש עם משקה ממש כמו בסוסליטו כדי לעזור לישראלים הרעבים להתגבר על כמות הבשר.
מחיר ההמבורגר 104 שקל כולל משקה מוחיטו על חשבון הבית

"מיט-בול" גריל בורגר
רח' משה בקר 11 – אזור תעשייה ישן, ראשון לציון. טל': 03-9646468
שעות פתיחה: א'-ד' 01:00-11:30, ה' 03:00-11:30
ו' 03:00-20:00, שבת 03:00-13:00
עסקיות בימים א'-ה' בין השעות: 12:00-18:00 – 38 שקל לסועד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר