מסעדת ננה מתחדשת עם תפריט קיץ מהנה של השף רוברט קלוגר

מסעדת "ננה" בשכונת נווה צדק בתל אביב, עוברת מקצה חידושים עם בוא הקיץ בגזרת המטבח והבר. בימים אלה חונכת ננה תפריט חדש, אותו הרכיב שף רוברט קלוגר שהצטרף לשורותיה לאחרונה

מסעדת "ננה" בשכונת נווה צדק בתל אביב, עוברת מקצה חידושים עם בוא הקיץ בגזרת המטבח והבר. בימים אלה חונכת ננה תפריט חדש, אותו הרכיב שף רוברט קלוגר שהצטרף לשורותיה לאחרונה.
קלוגר היה שף ובעלים של מסעדת לה-פלנצ'ה, ויש לו תשע שנות ניסיון במטבחים איכותיים כמו "רפאל", "ספון", "הרברט סמואל", "מול ים" ומסעדת Ami Jeanהפריזאית.

אל אחורי הבר חזר אדי ניומן, ברמן מוכר בתל אביב המאייש את דלפק המשקאות השוקק של ננה, וממש בימים אלה בנה תפריט קוקטיילים ייחודי.

קלוגר הרכיב למסעדה, שפועלת לאורך כל שעות היום ונהנית מקהל מגוון ונאמן במיוחד – גם בימי מיתון אלה, תפריטים המותאמים לכל שעות פעילותה – תפריט ארוחות בוקר, תפריט עסקיות מגוון ותפריט ערב עשיר, המלווה בקוקטיילים החדשים של ניומן המתמזגים  עם המנות, ביניהם "נענע רוזטה" – קוקטייל ים-תיכוני מעראק, רוזטה, לימונים ועלי נענע טריים וליים (35 ₪), מרטיני אבטיח רענן (35 ₪) ו"אדום של קיץ" – אינסטנט סנגריה צוננת עם יין אדום, ספרייט, תפוזים ולימונים (32 ₪).

לשעות הערב הרכיב קלוגר תפריט אקלקטי, קליל, רענן ומלא השראה, המורכב ממנות מכל מטבחי הגלובוס, עם דגש על קלאסיקות צרפתיות שקיבלו פרשנות מקומית, תוך שימוש במיטב חומרי הגלם שיש לאגן הים התיכון להציע.


מנות ראשונות:
פאנזנלה תפוחי אדמה יריחו עם פלפלים קלויים באש גלויה, שמן פרמזן, סרדינים כבושים מברטאן וגבינת המאירי – 41 ₪; גספאצ'ו קיצי עם טרטר סלמון וקוביות ירקות – 39 ₪; פילמיני – כיסוני בצק ממולאים בבשר טלה וירקות שורש ברוטב סלק חמצמץ (בני הדודים הרוסים של החינקלי הגרוזיניים) – 47 ₪; חציל בלאדי בשמן זית, לימון ושום, עם גבינת טולום תורכית וסלט עשבים – 45 ₪; קרפצ'יו בקר בשמן זית וחומץ בלסמי עם סלט ארוגולה – 49 ₪; טונה צרובה בקראסט תבלינים עם סלט אצות ים אורגניות ומלפפון בויניגרט פונזו יוזו – 49 ₪; פרפה כבד ברולה – 54 ₪.

מנות עיקריות: בורגון (נקניקיות בקר כפריות) מתוצרת עצמית עם תבשיל כרוב ואווז מעושן – 73 ₪; חזה מולרד ברוטב תמרהינדי, בליווי פירה כתום ואספרגוס – 89 ₪; NY סטייק סינטה על העצם (400 גרם), עשוי בגריל ומוגש עם תפו"א וסלט – 120 ₪; סטייק סלמון צרוב על הפלנצ'ה, מוגש ברוטב פרנו לצד פירה חרדל – 81 ₪; פילה מוסר בתנור עם ירקות שורש אפויים, יין לבן ושום – 97 ₪; כבד עגל ברוטב בקר מפולפל, עם תפוח-אדמה קונפי – 67 ₪.

גם אגף הקינוחים זוכה לרענון מידיה המכשרות ביותר של הקונדיטורית זוהר ארוך, ומציג מבחר קינוחים חדשים: מרקיז באונטי עם אגסים ביין ורוטב שוקולד חם – 41 ₪; מרק פירות אדומים קר – מוגש עם נשיקות מרנג, קרם גבינה וגרניטה קאווה – 39; טארט נקטרינות בקרם שקדים עם גלידת מסקרפונה – 41 ₪.

אנחנו אכלנו ב"ננה" מהמנות הראשונות את החציל בלאדי, שרקוטרי של ננה – מבחר נקניקים עשויים ומיושנים בחדר קירור מיוחד במקום ע"י השף קלוגר, סלט סלק עם גבינה כחולה, סלט טונה צרובה, וסלט פנזנלה – עם גבינה קצת מלוחה מדי אך עם סרדינים מדהימים. בהחלט מנות מהנות, שהתאימו היטב ללחם הטרי והחם שהגיע לשולחן וליין הסירה אנטואן של יקב סוסון ים.

במנות העיקריות: פילה המוסר עם ירקות אפויים מגיע בקדירה אישית, מפיץ ניחוחות ומשגר טעמים מעולים; עופיון עם רוטב חום ואפונת גינה, כבד עגל עם פירה חרדל ברוטב בקר מפולפל – לא בהרבה מקומות תקבלו כבד עגל. הנתח היה קצת בעייתי: עבה מדי ועשוי מעט יתר על המידה. אנחנו בכל אופן אוהבים  וממליצים לשפים אחרים לגוון את התפריט שלהם עם כבד וחלקי פנים אחרים. פלמיני ברוטב סלק חמצמץ זכו להצלחה רבה.

הקינוחים היו הצגת תכלית מרשימה פרי יצירתה של הקונדיטורית זוהר ארוך. טארט נקטרינות היה מצוין, מרק הפירות האדומים היה פשוט מדהים – עובדה שביקשנו עוד. לטעמנו שתי מנות אלה הן קינוחים קייצצים אידיאליים. מילפיי ברולה לא הלהיב אותנו, ואת המרקיז באונטי וקולקציית שוקולד נעדיף לאכול כאן בחורף.

מסעדת "ננה" נפתחה לפני כעשור בנווה צדק הציורית ועוצבה ע"י אחיו של הבעלים גולן דור, תומי בן-דוד, כמעין שאטו צרפתי המכיל אוסף יצירות אמנות, מיני עתיקות וכלי בית ייחודיים. המסעדה כוללת פטיו חביב ביותר, חדר פרטי באווירה רומנטית, ובר המושך אליו אנשים רבים, ובצדק.

מסעדת ננה-בר
רח' אחד העם 1, נווה צדק, ת"א
טל. 03-5161915

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר