מסעדת Waikiki: הונולולו בחוף ראשון

התפריט מגוון, וכולל מספק מנות כדי לתת מענה להעדפות של כל הסועדים, כולל תפריט המבורגרים המתבקש בימים אלו בישראל, אבל כדאי לשפר את איכות המנות המוגשות, כדי שהקהל יעדיף את Waikiki

המיקום הוא מרכיב עיקרי בהצלחה או בכישלון של כל בית עסק, כל שכן מסעדה או בית קפה. המיקום אותו בחרה מסעדת Waikiki יכול לשמש בסיס להצלחה גדולה או לכישלון, ואת זה יקבעו הבעלים והמנהלים של המקום.

מצד אחד, המסעדה נפתחה בטיילת ראשון לציון, מרחק הליכה קצר מקו המים, מקום הומה אדם, שיכול בקלות לשמש כקהל הסועדים של המסעדה. מצד שני, בסמוך אליה פועלות בהצלחה מסעדות דוגמת פרנצ'סקה, פפה ובני הדייג, כך שמדובר בתחרות קשה במיוחד עבור מסעדה חדשה.

אז מה צריך לעשות כדי להצליח? לגבש קונספט מהודק, לשכור צוות שייתן שירות מצוין, ולהציע אוכל עשוי היטב.

נתחיל עם הקונספט. זו מסעדה ישראלית שנקראה על שם שכונה בהונולולו, הוואי, כדי להזכיר לכולם שאנו נמצאים על חוף הים ולשוות למקום אווירה טרופית. גם העיצוב של פנים המסעדה תורם לנושא. אנחנו כלל לא ידענו שהאקלים בהוואי הוא טרופי עד רגע כתיבת המילים הללו, ונקווה שלשאר הלקוחות של המסעדה זה לא יהיה מוזר, או שהם, להבדיל מאיתנו, כן מודעים לכך.

השירות, ייאמר לזכותם, היה טוב מאוד. האוכל, לעומת זאת, לא היה אחיד ברמה שלו. כלומר, היו מנות מוצלחות מאוד, כמו קרעי תפוחי אדמה (20 שקלים) – חתיכות תפוחי אדמה אשר כמו שכתוב, הם "קריספים מבחוץ ורכים מבפנים". אכלנו אין ספור מנות של תפוחי אדמה במסעדות, מעולם לא אכלנו טובים כמו אלו שמצאנו כאן. 

גם סלט הירוקים, שכלל אספרגוס, שעועית ירוקה, פולי סויה, בזיליקום, עירית ורוקט (55 שקלים) היה בבחינת הברקה – טרי, מרענן ומשביע, סלט קיץ מדויק.
מצד שני, בסלט הגינה, המבוסס בעיקר על עגבניות שרי (42 שקלים), היו בחלקו עגבניות שרי שלא ראוי להגיש אותן לאף אחד.

כמנה עיקרית הזמנו ספריבס טלה, מנה המיועדת לשניים-שלושה אנשים, וכוללת אותם קרעי תפוחי אדמה אלוהיים עם שלושה צ'ייסרים (160 שקלים). ייאמר לזכות המלצר, שהוא הבהיר לנו שמדובר במנה שמנה, שכן אלו היו צלעות שמנות במיוחד, מהסוג שכדאי לאכול אם אתם מאוהבי השומן.

התפריט מגוון, וכולל מספק מנות כדי לתת מענה להעדפות של כל הסועדים, כולל תפריט המבורגרים המתבקש בימים אלו בישראל, אבל כדאי לשפר את איכות המנות המוגשות, כדי שהקהל יעדיף את Waikiki על פני השכנות שלה.

לטעמנו, אם כל המנות כאן יהיו דומות באיכות שלהן – גם אם לא זהות – לאותם תפוחי אדמה, שאר המסעדות יפשטו מהר את הרגל.

Waikiki
הטיילת 19 ראשון לציון
טל. 053-4277383

א'-ה' 10:00-24:00, ו' ושבת 9:00 עד אחרון הלקוח

צילום מיטל סולמון עבור Rol.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר