מעבדות צוף גלובוס משווקת דבש מיוחד חדש – "Dr. Bee" ממעבדותיה בקריית שמונה

מוצרי הדבש המיוחד מיוצרים על ידי החברה באמצעות הזנה מבוקרת של דבורים במזון מיוחד שרקחו מדבש טהור ומתערובת צמחי מרפא וחומרים טבעיים נוספים, ותכונותיהם הרפואיות של הצמחים מושבחות ומועצמות באמצעות פעילות הדבורים בכוורת

חברת מעבדות צוף גלובוס בע"מ הממוקמת בקריית שמונה, תחדיר לחנויות הטבע, בתי המרקחת המובחרים ורשתות השיווק את הדבשים המיוחדים שלה "Dr. Bee" ו-" Lifemel" שבפיתוחה ובייצורה.

החברה הצפונית תשווק על המדפים כ-20 סוגי דבש תחת שם המותג Dr. Bee, כאשר כל סוג דבש מיוחד מיועד להקלה, למניעה ולטיפול בבעיית בריאות ספציפית. הייעודים הרפואיים נקבעים על פי צמחי המרפא הטבעיים בהם מוזנות הדבורים בכוורת בתהליך מבוקר על ידי מדעני החברה.
עד כה נמכרו מוצרי Dr. Bee באמצעות אתר האינטרנט של החברה, WWW.ZUFGLOBUS.COM.

צנצנת Dr. Bee ממרבית הסוגים, המכילה 120 גרם, תימכר לצרכן במחיר 49.90-59.90 שקל. מותג נוסף של החברה שהוא גם מוצר הדגל שלה– Lifemel, להקלה על חולי סרטן העוברים טיפולים כימותרפיים והקרנות, יימכר ב-200 עד 250 שקל.

Lifemel נרשם כפטנט עולמי, ואף נבדק על ידי מנהל המחלקה האונקולוגית בצפת וסגן מנהל המחלקה האונקולוגית בבית החולים רמב"ם בשיתוף עם הטכניון, ועל ידי פרופ' איתן פרידמן, מנהל המכון הגנטי בבית החולים שיב"א בתל השומר, ונמצא יעיל מאוד בעיקר במניעת פנציטופניה (ירידה בספירה האדומה והלבנה בדם) ובהגברת רמת ההמוגלובין. לדברי הרופאים, הדבש המיוחד מסוג Lifemel משפר את ההרגשה הכללית של החולה ואת איכות חייו.

בין סוגי Dr. Bee:
גרונמל – להקלה על כאבי גרון ולטיפול בדלקות גרון,
ברונומל – לטיפול בשיעול ובדלקות בדרכי הנשימה העליונות,
Lady-mel – לטיפול בתסמונת קדם וסתית,
אולסרמל – לסובלים מבעיות קיבה,
סידמל – לסובלים מבריחת סידן,
רוגע-מל – להרגעה ולהקלה על נדודי שינה,
אנרג'ימל – להזרמת אנרגיה לגוף,
און-מל – להגברת החשק המיני,
קלינמל – לטיפול בנזקי עישון, ועוד.

מוצרי הדבש המיוחד מיוצרים על ידי החברה באמצעות הזנה מבוקרת של דבורים במזון מיוחד שרקחו מדבש טהור ומתערובת צמחי מרפא וחומרים טבעיים נוספים, ותכונותיהם הרפואיות של הצמחים מושבחות ומועצמות באמצעות פעילות הדבורים בכוורת.

את הרעיון פיתח ד"ר אלכסנדר גורושיט, מדען שעלה לארץ מברית המועצות לשעבר. ב-1992 הוא פנה למינהלת החממות במשרד התמ"ת, והתקבל לחממה הטכנולוגית בקריית שמונה במטרה להמשיך לפתח דבשי מרפא שייחודם העצום הוא ביכולת השליטה וההכוונה של מפתחיהם בתכונותיהם הרפואיות. לאחר האישור והשקעת המדען הראשי בפרויקט, הוקמה חברת "צוף". ד"ר אלכסנדר גורושיט הצליח לגרום לדבורים לייצר מוצרי דבש מיוחדים בעלי תכונות רפואיות שונות בהתאם להתוויותיו ובכפוף לסוגי המזון שהכין עבורן. את סוגי המוצרים הוא ביסס על תוצאות מוצלחות של מחקרים ובדיקות מעבדה שנערכו במהלך עשרות שנים.

מעבדות צוף גלובוס בע"מ מייצרת ומשווקת מוצרים פונקציונאליים נוספים המורכבים מצמחים טבעיים ומדבש טהור. החברה קיבלה את אישור מכון התקנים ועומדת בדרישות המחמירות של 2000:9001 ISO, בתקן H.A.C.C.P של מכון התקנים הישראלי ובדרישות תקן ה-G.M.P של משרד הבריאות.

החברה מתכוונת לפתח סוגים חדשים של דבש מיוחד למרפא, לצד המשך ייצור הסוגים הקיימים, ובכך להרחיב את סל מוצריה עבור הסובלים מבעיות בריאות נוספות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר