מעוכים למחצה של האמן יואב קוטיק במוזיאון אשדוד

מיצב מרהיב העשוי מאות פקקים, בקבוקים, פקקים של קוקה קולה ודיאט, בקבוקי בירה, קופסאות שימורים היוצרים מוביילים, תכשיטים, פסלים במוזיאון קורין ממן באשדוד

האמן יואב קוטיק בוחר כחומר ליצירתו בפריטים שלמראית עין סיימו את תפקידם הפונקציונלי: פקקים משומשים של בקבוקי בירה, פחיות ריקות של משקאות קלים, קופסאות שימורים משומשות, וחומרי פסולת של חברת החשמל.

מהחומרים הללו יוצר האמן תכשיטים אופנתיים, גופי תאורה מרהיבים ופריטים דקורטיביים אחרים. בכל האלמנטים האלה יוצק האמן חיים חדשים, ובחלל המוזיאון מציג האמן את מכלול יצירתו במיצב אמנותי מרשים, עם דגש על איכות הסביבה. בתערוכה מוצגים עוד כשלושה מיצבים שעוסקים בנושא זה.

המיצב מוצג לצד "על סוסים ועל שוורים, – תערוכה בהשראת תבליט המתאר קרב בין לוחמי פרעה והפלשתים אשר נערך לפני כ- 3000 שנה. התערוכה הקבוצתית  יוצרת דיאלוג עם קטע של תבליט שמוצג בתצוגת הקבע "עולמם של הפלשתים" ובעלת זיקה אליה.

האמנים הנוספים אשר משתתפים ועוסקים בנושא איכות הסביבה: רחל פריזר – "קלע דוד " מיצב שמתקשר עם תצוגת הקבע הארכיאולוגית, יפית מויאל – "כיסופים" – מיצב, וגלית-לין סטיקלרו – "ידידותית לסביבה": סדרת עבודות בנושא איכות הסביבה.
אוצרת התערוכה: יעל ויזל
נעילת התערוכה: 16/08/09

מוזיאון אשדוד ע"ש קורין ממן
טל. 08-8543092
ב', ד',ה': 9:00-16:00; ג': 9:00-20:00 ; ו', שבת: 10:30-13:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר