מצפה הימים: פסטיבל גורמה ויין 2010 עם שפיות בכירות ויינניות מבשלות ומדברות על אוכל

12 באוגוסט – 16 בספטמבר, חוות הבריאות מצפה הימים. ייננית יקבי רמת הגולן – טלי סנדובסקי, השפיות מיקה שרון, איילת לטוביץ', ננה שרייר, תמר בליי, איילת אור, שני פרוסמן, בנות הייב (המטבח הבדואי), הילה אלפרט, שרי ומיכל אנסקי, רביבה אפל (רביבה וסיליה)

גם השנה, זו הפעם ה-עשירית ברציפות, יתקיים בין 12 באוגוסט ל- 16 בספטמבר פסטיבל הגורמה והיין בחוות מצפה הימים.

השנה מוקדש הפסטיבל לטעמן של הנשים במטבח הישראלי, ומיטב השפיות בישראל יגיעו לגליל כדי לבשל עם שף חיים טיבי במסעדת מוסקט. בין לבין יתקיימו לאורך החודש סדנאות בישול, הרצאות, מרתון סרטי קולינריה, סדנאות יין, וסיורי בציר לילה עם ייננית יקבי רמת הגולן – טלי סנדובסקי.

לאורך החודש יגיעו השפיות לסדרת ארוחות ערב חגיגיות במסעדת מוסקט עם שף חיים טיבי, בהן ישתלבו טעמי המשק האורגני במצפה הימים, לצד מנות ייחודיות אותן יוצרות השפיות האורחות. את כל הארוחות ילוו מבחר יינות יקבי רמת הגולן שיותאמו למנות ויימזגו לאורך כל הארוחה.

עוד במהלך הפסטיבל: סיורים קולינריים בחווה האורגנית, הרצאות, מרתון סרטים קולינריים על אוכל ונשים, וגם חגיגה של טעמים, צבעים וניחוחות במסעדה הצמחונית, סדרת ארוחות "טועמים עולם", בה מצליח שף עמית בר לשלב בין המטבח הצמחוני לבין מגוון הטעמים ממטבחים אחרים בעולם, כמו מרוקו, פרס, אלג'יר.

ארוחות השף יתקיימו במוסקט בכל יום חמישי (פרט לראש השנה) מהשעה 19:30 בליווי יינות מיקבי רמת הגולן. הארוחות פתוחות לקהל במחיר 250 ₪ לאדם, כולל יינות מיקבי רמת הגולן לאורך כל הארוחה.
תושבי הגליל והגולן יזכו ב- 10% הנחה.

סדנאות בישול בכל שני ורביעי, בשעה 11:00 –  בנות שבט הייב מבשלות את המטבח הבדואי, איך עושים גלידה, ממלכת השוקולד, פרחים באוכל, גבינות בבית, כל אחד יכול, עולם המרציפ.

הרצאות בימים שני ורביעי בשעות 17:00 ו- 21:00 – מפגשים אנינים על כל מה שעובר בדרך למטבח: נשים מבשלות בימים ההם ובזמן הזה, על אוכל בבית, אוכל רחוב, גורמה להמונים, טעמים בארץ ובעולם ועוד.
סדנאות הבישול וההרצאות פתוחות לקהל הרחב במחיר 50 ₪ לאדם.
לאורחי מצפה הימים ללא תשלום.

"טועמים עולם" – בכל ערב שישי, במהלך הפסטיבל, הארוחות במסעדת המלון פתוחות לקהל על בסיס מקום פנוי בלבד במחיר 175 ₪ לאדם.

מחירי לינה במלון מצפה הימים באוגוסט-ספטמבר: החל מ- 1,650 ₪ ללילה על בסיס חצי פנסיון.
פרטים והזמנות בטל: 04-6994-555 
www.mizpe-hayamim.com 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר