מצפה השלום – חווית רוגע והתחדשות בעונת החורף

רגע לפני תחילתה הרשמית של עונת החורף וכאות פתיחה לשנה האזרחית החדשה, מציעים ב"רוח על המים" שבמצפה השלום, חוויה ייחודית מלאה שלווה ורוגע לגוף ולנפש

רוח על המים, אחוזת הנופש הרומנטית בקיבוץ כפר חרוב שברמת הגולן, פותחת את עונת החורף והשנה האזרחית החדשה בהצעה ייחודית ומלאה ברוגע, שלווה וטעמי חורף באווירה ייחודית ומנתקת משגרת היום.

רוח על המים מציעה שלוש בריכות מים, בעומקים ומליחות שונים בכל אחת, כולן עם טמפרטורת מים של 33 מעלות צלסיוס, כאשר אחת מהן משתווה לתנאי הציפה בים המלח. הבריכות המעוצבות באבני הבזלת של רמת הגולן ובקווי זרימה עגולים ונעימים לעין, מעניקות לאורחים חווית רוגע והתחדשות, מנקות ומאזנות את הגוף והנפש, על ידי ציפה. האורחים זוכים למגע אישי ומרגיע ממטפלים מקצועיים. מוסיקת עולם ומוסיקת מדיטציה בוקעות מתוך המים. 

השהייה ברוח על המים מתאימה לזוגות בכל הגילאים – צעירים ומבוגרים, לקבוצות חברים וחברות, ימי נישואין, ימי כיף וגיבוש ולכל מי שרוצה להתנתק משגרת היומיום, אך לא לילדים.

עוד במצפה שלום שש סוויטות חדשות ומבודדות, חצובות בהר ומאפשרות פרטיות מוחלטת. בסוויטות יש מרפסת וגינה פרטית הפונה לנוף הכנרת, מנקודה ייחודית בה ניתן לצפות על כל נוף אגם הכנרת מקצה לקצה. הן מאובזרת במיטה מעוצבת אבן, על גביה מזרון קינג סייז. עוד בסוויטה טלוויזיית LCD גדולה, מכשיר די.וי.די, פינת ישיבה עם כורסאות, ג'קוזי גדול יצוק אבן ועמוק במיוחד, מטבחון ומכונת קפה. בכל סוויטה חלל רחצה ושירותים מרווח.

האחוזה במצפה לשלום מציעה ארוחת בוקר המוגשת באופן אישי לכל זוג בסוויטה וכוללת ביצים, ירקות ומוצרים תוצרת המקום כגון: לחמים, לחמניות, ריבות, גבינות וגרנולה. לאורך כל השהות האורחים נהנים מפירות, יין וקוקטיילים, עוגות, עוגיות וקפה. 

חובבי הקולינריה מוזמנים לסעוד במסעדת חרובא, הממוקמת על הצוק במצפה השלום ופונה לתצפית מרהיבה לעבר הכנרת. חרובא מתאפיינת בבישול מקומי אותנטי עם נגיעות ים תיכוניות, לצד תבשילי בית על פי העונה, פרי, ירק ותבלין. בתפריט החורף מציעים ב"חרובא" מרקים וקדירות בשר לצד ממולאים, מבחר סלטים, נתחי בשר, דגים וקינוחים מתוצרת ביתית. הזמנות מסעדת חרובא, בטל: 04-6734420

מחירים: אמצע שבוע – א'-ד' 900 ₪ לזוג + ארוחת בוקר, סופ"ש 1,200 ₪ מינימום שני לילות (המחירים לא כולל חגים). מחיר החוויה ברוח על המים לאורחי הסוויטות 400 ₪ לזוג. ימי פינוק ברוח על המים בלבד– 450 ₪ . מחירים מיוחדים לקבוצות.

טל. מסעדת חרובא – 04-6734420 טל. מצפה השלום בכפר חרוב – 04-6761767 www.mitzpe-hashalom.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר