מקום של בשר – הכניסה לקרניבורים בלבד

בנווה צדק בתל אביב מצאנו את "מקום של בשר" – מסעדה קסומה ומעוצבת, שמעניקה לכל מבקריה חוויה יוצאת דופן, טעימה וייחודית, לצד בשרים איכותיים ומבחר יינות. המחיר כולל את ניני הבעלים, מלצריות חינניות, נוף לרחוב ומוזיקה טובה

במבנה ישן (מימיה הראשונים של השכונה) ומתוחזק היטב, בכניסה המזרחית לשכונת נווה צדק, ממש בתחילת רחוב שבזי, ממוקמת מסעדת "מקום של בשר" – סטייק האוס תל אביבי. כשמה כן היא, מעוזם של הקרניבורים שמחפשים בשר איכותי, טרי ועם כמה שיותר שילובים מיוחדים וטעימים לחך.

אל תטעו; מדובר במסעדה מבוקשת ביותר בתל אביב, כזו שכל המי ומי מגיעים אליה ומזמינים מקום מראש, מחשש שיגיעו ולא יהיה להם מקום.
מרחוק נראה המקום כעוד בית יפה מחופה אבן ירושלמית וחלונות ענק, מהם נשקפים היושבים כשהם מסובים לשולחנות עץ.
ריח הבשר וקולות הצחוק מושכים את העוברים והשבים להרים מבט אל אורחי המסעדה, ובצדק. כל מי שנכנס למקום יוצא עם חיוך ומבט מסופק ושבע. שכנעתי אתכם? עכשיו קבלו את הסיבות.

מסעדת "מקום של בשר" מתמחה קודם כל בבשר. בבניין יש חדר יישון בשרים מיוחד, וכל מה שמוגש לשולחן האורחים עובר טיפול אישי ומקצועי של שף המקום (הגריל מן), בניצוחו של הבעלים ניני, שבוחר את הנתחים באופן אישי ודואג בעצמו לוודא מה רמת היישון של כל חתיכה וחתיכה. אחרי הכל, על פי זה תחליטו אם המסעדה טובה, לא?

פתחנו את הארוחה עם קלמרי מטוגן וקרפצ'יו בקר אשר תובל היטב במלח גס עם מעט גבינת פרמזן מגורדת, והשתלב נהדר עם הלחם הטרי. יין אדום היווה את השילוב המושלם לפתיח הזה – קברנה סוביניון טריו. הוסיפו לאלו את קערית הזיתים בשמן זית ושום קונפי אפוי, אותו מומלץ למרוח על הלחם. סלט הבית כאן הוא סלט ספרדי הכולל שעועית לצד פטרוזיליה, בצל סגול ועגבניות.

ומה לעיקרית? לצד יין הבית, מרלו דיו קולינה האיטלקי, אכלנו סטייק אנטריקוט ללא גידים ומעט שומן, פילה וסינטה סירליון, שתובלו במלח גס ופלפל שחור בלבד, ועברו אצל הגריל מן צלייה טובה, לא שורפת מדי ולא כזו שמשאירה טעם לוואי, אלא בדיוק במידה.
לצד הבשר קיבלנו תוספות של סלט ירוק פשוט וטעים, צ'יפס הבית (לי מאוד הזכיר את הצ'יפס באירלנד), טבעות בצל (פריכות במידה ומזכירות במעט את טבעות הבצל שמוגשות בדיינרים השווים בארה"ב), וגרטן תפוחי אדמה.

לצד הקפה הזמנו עוגת ביסקוויטים דמוית טירמיסו, עשויה שכבות של בישקוטים וקרם וניל.
אין טעם להמשיך ולשבח. הארוחה במקום של בשר הייתה אחת החוויות הטובות מהן נהנה החך שלי בעשור האחרון.

לסיכום, למה חובה לבקר? בגלל מראה תל אביב שניבט מחלונות המקום. בגלל העיצוב הפשוט והכה מיוחד, בגלל הבעלים ניני, בגלל החדר הפרטי ובגלל תפריט היין שלא נגמר.
העיצוב: רומנטי, אפלולי, כזה שתרצו להעתיק הביתה, ולאו דווקא רק בגלל היופי והייחוד אלא בגלל האווירה.
מוזיקה: שקטה, מוזיקת עולם מעורבת.
אסור לכם לוותר: כמובן על הבשר, אבל לא פחות על התרד המוקרם.
מה לא בסדר? החניה שצריך לחפש…ולחפש…

מקום של בשר
רח' שבזי 46 נווה צדק, ת"א
טל. 5104020 – 03
כל יום החל מהשעה 12:00

צילומים: אתר מקום של בשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר