מרכז המבקרים של יקבי בנימינה – לשלב במפת פעילויות הקיץ

הביקור כולל הסבר על תהליך הכנת היין מהכרם ועד לבקבוק, ביקור במרתף חביות עץ האלון, וטעימות של מבחר מיינות היקב. לילדים מחכה פינת יצירה בה יקבלו הסבר על תהליך ייצור היין, ימלאו בקבוק במיץ ענבים, ואף יעצבו לו תווית צבעונית

יקבי בנימינה מזמין לביקור משפחתי במרכז המבקרים הציורי שלו, השוכן בלב בנימינה במבנה היסטורי אשר הוקם ע"י הברון רוטשילד כמפעל "יסמין" לייצור בשמים, ועם סגירת המפעל שימש המבנה את אנשי "ההגנה" לתכנון פעולות ההעפלה והמאבק בכובש הבריטי. כיום, לאחר שיפוץ ייסודי, מתפקד המקום כמרכז המבקרים של היקב.

הביקור במקום כולל הסבר על תהליך הכנת היין מהכרם ועד לבקבוק, ביקור במרתף חביות עץ האלון וטעימות של מבחר מיינות היקב. לילדים מחכה פינת יצירה בה הם יוכלו לקבל הסבר על תהליך ייצור היין, למלא בקבוק במיץ ענבים, ואף לעצב לו תווית צבעונית.

ריהוט עץ כבד עתיק וניחוחות היין משרים על הנכנסים למקום אווירה כפרית חמה ונעימה, ומזמינים את המבקרים להיכנס לתוך סודו הקסום של עולם היין.
במרכז ניתן לערוך סיור מודרך לאורך אגפיו השונים של היקב, שם מקבלים הסבר על תהליך קבלת הענבים, מיונם, סחיטתם, התססתם ואחסונם. לאחר מכן ימשיך הסיור אל עבר מרתף חביות עץ האלון ואולמות מיכלי הנירוסטה החדישים, שם מאוחסן היין טרם בקבוקו. הסיור יסתיים במבחר טעימות של יינות היקב, מזנים זוכי פרסים בינלאומיים לאיכות וטעם.
בנוסף ניתן לרכוש במקום מגוון ממוצרי היקב, חבילות שי ומתנות באריזות מהודרות.
עם סיום הסיור ניתן ליהנות במסעדת היקב ממאכלים שבושלו או נאפו ביין.

כאמור, לילדים מחכה פינת יצירה, והמסעדה מגישה מבחר מאכלים שהותאמו במיוחד לקטנטנים, בליווי מיץ הענבים הטבעי "עינב".

הסיור דורש תיאום מראש.

מרכז המבקרים של יקבי בנימינה
רח' הנשיא, בנימינה
טל. 04-6288042

שעות הפעילות של המרכז:
ימים א'-ה': 09:00-18:00, ימי ו' 09:00-14:00.
עלות הסיורף 15 שקל למבוגר ו-12 שקל לילד.
המחיר כולל טעימות של מבחר יינות למבוגרים או בקבוק מיץ ענבים לילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר