מרץ הוא חודש האישה במלון כנען ספא עם מבצע השנייה בחדר און דה האוס

האירוח כולל את כל הצירופים האפשריים: שתי חברות, אמא ובת, אחיות, סבתא ונכדה, בעל ואישה או חבר וחברה. השנייה בחדר אינה משלמת, היא אורחת של המלון

לרגל יום האישה הבינלאומי החל ב- 8 במרץ, יקדיש מלון כנען ספא בצפת את חודש מרץ לאישה, עם מבצע של השנייה בחדר בחינם באמצע השבוע, תחת הכותרת "השנייה בחדר און דה האוס".

האירוח כולל את כל הצירופים האפשריים: שתי חברות, אמא ובת, אחיות, סבתא ונכדה, בעל ואישה או חבר וחברה. השנייה בחדר אינה משלמת, היא אורחת של המלון.

מלון כנען ספא מציע לאורחיו חופשה מהנה ורגועה במלון השוכן בגובה 940 מטר, עם אוויר צלול ונקי, נופי הגליל מרהיבים, והאווירה מיוחדת.
האורחים מוזמנים ליהנות ממתחם הספא המיוחד ובו הבריכה הכחולה החצי אולימפית, ג'קוזי אל מול הנוף, סאונה יבשה ורטובה, חמאם טורקי מקורי,  חדר כושר חדיש ומאובזר, ובריכת הדולפין מיוחדת לטיפולי מים.

במלון ארוחת ערב בשרית ובראנץ' חופשי ומתגלגל החל מ- 07:30 עד 15:00 ללא הפסקה וללא מגבלה, ובנוסף פינת תה הצמחים של מלון כנען ספא על בסיס גרניום ופירות, פירות חופשיים בלובי המלון, אח מחממת בלובי בר בחודשי החורף, חורשה ומגרש טניס וכדורסל לחודשי הקיץ.

עוד במקום: חדר ספריה עם עיתונים יומיים, ספרים ומוסיקה להשאלה. פגישות עם עיתונאים, שחקנים, סדנאות יצירה, הרצאות בנושאי הקבלה הצפתית, טיולים מודרכים לצפת, ותוכניות מוסיקליות עם אמני הגליל.

להזמנות טל.  04-6993000
WWW.CANAANSPA.COM

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר