מרש: יקבים ויינות אוסטרליים חדשים

יבואנית היינות האוסטרליים מרש, מעדכנת על הוספת עוד שני יקבים לפורטפוליו שלה. בנוסף יגיעו במהלך חודש אוקטובר מספר יינות חדשים

יבואנית יינות הבוטיק האוסטרליים מרש, מעדכנת על הוספת עוד שני יקבים לפורטפוליו שלה. בנוסף יגיעו במהלך חודש אוקטובר מספר יינות חדשים.

יקבים חדשים
GROSSET

במרש אומרים כי גרוסט נחשב בעיני רבים ליצרן הריזלינג הטוב ביותר באוסטרליה, ואין לו מתחרים. בשנת 1998 נבחר גרוסט ליצרן השנה הבינלאומי של ריזלינג בפסגת הריזלינג שבהמבורג, גרמניה. מגזין היין היוקרתי האמריקאי ווין אנד ספיריט הגדיר אותו לאחד מ- 25 הכרמים הטובים בעולם.

MASSENA
הייננים דן סטנדיש וג'ייסן קולינס הם כוכבים עולים באוסטרליה. חלק ניכר מהכרמים שבחרו בקפידה מטופחים בשיטות מסורתיות וללא השקיה. ליקב מסנה סגנון ייחודי שצבר לעצמו מעריצים מושבעים באוסטרליה ובשווקי העולם. בדרך כלל היינות רכים ועדינים, עם נטייה קלה ליינות רון בשלים.

יינות חדשים
קולוניאל אסטייט – ריצ'רד לנדר שירז 2006

100% שירז מסדרת חוקרי הארצות של יקב קולוניאל אסטייט. ליין צבע סגול שחור וניחוח משכר של פירות יער בשלים, שזיפים ודובדבנים שחורים. הגוף מלא (15.5%) ובשל, עם טעמים פרועים של פרי שחור קטיפתי, שזיפים, דובדבנים, פטל שחור וגרגרי יער. היין מאוזן היטב.
בשל היוקרה והנדירות של יין זה, רק 5 תיבות יעשו את דרכן לישראל.

אולירי ווקר – פוליש היל ריבר ריזלינג 2008
היין עצור משהו, מדויק ומרוסן. ארומות של ליים ורמזים למינרליות עולים מהכוס. הגוף מאופק ומאוזן (12%). לשתות נטו או עם גבינה לבנה מלוחה קלות (ברינזה, פטה). מתאים גם לצדפות. לאוהבי הריזלינג היבש.

גרוסט – פוליש היל ריזלינג 2008
שוב לדברי מרש: זהו הריזלינג הכי טוב באוסטרליה, ומהטובים בעולם. ליין ממדי עוצמה ואינטנסיביות (13%), חומציות נשכנית, הסיומת מעודנת וארוכה מאוד. ראוי ליישון. לקרר היטב, מתאים במיוחד לגבינות וגם לצדפות (Oysters). יגיעו ארגזים בודדים.

מסנה – האולינג דוג פטיט-סירה 2006
יין כמעט אפל, עם ריח מתפרץ של סיגליות ושושנים. חך של פירות שחורים זרועים על מרבד עשבים מבושמים. הגוף סמיך, יבש (14.5%) ורווי טאנינים. נוכחות ברוסיאנית בלגימה מאוד מיוחדת ושונה. בדרך כלל, יינות אלו הינם רכים ועדינים מעט יותר משאר יינות ברוסה, עם נטייה קלה ליינות רון בשלים.


מרש
טל. 03-6342807, 050-3590013 (דני), 050-3590001 (מיכל).


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר